chemical Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Det er ett par år siden nå, men jeg tenkte jeg kunne fortelle historien uansett. Klokken begynte og nerme seg 23:00, og i morgen skulle jeg ha Tentamen i Norsk. Jeg og en kompis skreiv litt med hverandre på irc. En halv time senere skulle jeg til og legge meg da den samme kompisen skrev til meg følgende.. "Ska me døgnan?" som da betyr på norsk betyr at vi skal være våkne hele natten. Jeg skreiv tilbake: " Nei vi skal ha tentamen i mårra så kan ikke det".. så svarte han med å kalle meg en pyse, og at han veddet på at jeg ikke klarte og holde meg våken hele natten. Jeg har en tendens til og hate og tape veddemål, så jeg sa til han at jeg skulle klare dette. klokken begynte og nerme seg 4, og jeg begynte å bli meget søvnig. Jeg bestemte meg for og spille litt counter-strike får å klare og holde meg våken. Etter en god times tid, gikk jeg tilbake til mirc får og se om kompisen min fortsatt var våken. Men han svarte jo ikke? Jeg tenkte at han sikkert hadde sovnet, så derfor tok jeg også kvelden:P Det viste seg da senere at han bare hadde vert oppe på kjøkkenet får å finne seg noe mat og jeg tapte veddemålet :S ... Jeg voknet en time senere av vekkerklokken, tok meg en dysj, og for avgårde til skolen. Vi fikk utdelt oppgavene som vi skulle lese gjennom. Jeg skummleste igjennom dem, og tenkte: Jeg legger meg ned på pulten og lokker øynene litt og tenker på hva jeg skal skrive om.. 1 time senere voknet jeg plutselig.. Jeg hadde sovnet mitt i tentamenen, og hadde soglet litt ut over pulten jeg hvilte på Jeg måtte finne noe og skrive om FORT, pga at jeg var en time etter alle de andre.. Jeg tok opp oppgaveheftet og fant en oppgave der det stod følgende. Skriv ett koseri om Kjøpegalskap. Etter at jeg var utrolig trett og sliten klarte jeg og lese feil.. Jeg var sikker på at det stod Skriv ett koseri om Kjøleskap. Dette hørtes morsomt ut tenkte jeg, så jeg skrev ett koseri om kjøleskap. Jeg klarte og skrive 2 sider og ble meget fornøgd med hva jeg hadde skrevet. Da jeg var ferdig med oppgaven, gikk jeg ut og fikk øye på kompisen min som jeg hadde skrevet på irc med hele natten Jeg sporte han.. Hvilken oppgave valgte du ? Han svarte: Jeg valgte den oppgaven der vi skulle skrive ett koseri om Kjøpegalskap.. Hmm tenkte jeg. Jeg hadde da ikke sett noen oppgave som vi skulle skrive ett koseri om kjøpegalskap.. Jeg fant til slutt ut at jeg hadde lest feil da. Og blir fortsatt mobbet for den gangen. Selv synes jeg bare det var veldig morsomt. At det går ann. Så å sitte oppe hele natten før en Tentamen/eksamen anbefales ikke Konsentrasjonen blir litt svekket.Trust me i know.. Læreren fikk seg nokk en god latter den dagen hun skulle rette Tentamenene ja Endret 11. april 2006 av chemical Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Ahehaha! Ja! litt eid der ja Tro det eller ei, eg har nesten ikkje fått blund på augene i natt eg heller. Så eg sleit noe grassalt å skjønne ka du ville fram til, trudde det stod kjøpegalskap der du hadde skrevet kjøleskap :!: Endret 3. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
chemical Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Ahehaha! Ja! litt eid der ja Tro det eller ei, eg har nesten ikkje fått blund på augene i natt eg heller. Så eg sleit noe grassalt å skjønne ka du ville fram til, trudde det stod kjøpegalskap der du hadde skrever kjøleskap :!: 5859015[/snapback] Hehe, huff. Ja er ikke lett og konsentrere seg. Men læreren var imponert over meg, som klarte og skrive to sider om ett kjøleskap Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ahehaha! Ja! litt eid der ja Tro det eller ei, eg har nesten ikkje fått blund på augene i natt eg heller. Så eg sleit noe grassalt å skjønne ka du ville fram til, trudde det stod kjøpegalskap der du hadde skrever kjøleskap :!: 5859015[/snapback] Hehe, huff. Ja er ikke lett og konsentrere seg. Men læreren var imponert over meg, som klarte og skrive to sider om ett kjøleskap 5859038[/snapback] Respekt det ja Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hehehe, tentamen og eksamen er morsomme greier. Jeg har alltid plagdes med nynorsken på videregående. I alle år der klarte jeg ikke å få bedre enn 2 på innleveringene, men bokmålen derimot klarte jeg strøkende (6 på særemnet). Så kom eksamens tiden, og jeg presterte å stå på nynorsken med 3 og strøyk på bokmåls eksamen. Jeg aner ikke hvordan jeg presterte det, men måtte ta bokmålen på nytt Tentamen + lite søvn er aldri en god kombinasjon. En kompis av meg var overtrøtt og lei av tentamen og skrev 2 siders tekst om hvor dumt det var å stenge ungdommer inne på en skole og tvinge dem til å skrive stil om ting de ikke ville skrive om. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Hehehe, tentamen og eksamen er morsomme greier. Jeg har alltid plagdes med nynorsken på videregående. I alle år der klarte jeg ikke å få bedre enn 2 på innleveringene, men bokmålen derimot klarte jeg strøkende (6 på særemnet). Så kom eksamens tiden, og jeg presterte å stå på nynorsken med 3 og strøyk på bokmåls eksamen. Jeg aner ikke hvordan jeg presterte det, men måtte ta bokmålen på nytt Tentamen + lite søvn er aldri en god kombinasjon. En kompis av meg var overtrøtt og lei av tentamen og skrev 2 siders tekst om hvor dumt det var å stenge ungdommer inne på en skole og tvinge dem til å skrive stil om ting de ikke ville skrive om. 5859600[/snapback] Haha, morsomt. Jeg hadde selv en kompis som skreiv en stil på ett par linjer som innholdt noe slikt. : Jeg voknet om dagen, og gikk til skolen. I dag skulle vi ha tentamen, og jeg hadde heldigvis husket og kjøpe litt snop. Jeg leste oppgavene og begynte og spise på snopet. Jeg ble plutselig tom for snop og gikk hjem. Slutt.. Slik var hele stilen hans. Selfølgelig var han en slik en som ikke brydde seg serlig om skolen da Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Alle har vel hørt historien om han som skrev følgende til denne oppgaven: Skriv en artikkel/whatever om latskap. Svar: Dette er latskap. Slutt. Endret 3. april 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Lord^ det har jeg hørt om han (var det ikke hun? samme faen) strøk.. så klagde han og fikk 6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hehe, morsom historie. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Og han som skulle skrive om en fotballkamp: "Fotballkampen ble avlyst på grunn av regn." slutt Ryktes at duden fikk 6-er Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Det må jo vere ein kødd, ingen kan få 6 for det. Endret 3. april 2006 av Fjott Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det må jo vere ein kødd, ingen kan få 6 for det. 5862308[/snapback] Om læreren har sans for god humor,så er nok dette veldig mulig Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vi vil lese stilen din! Lenke til kommentar
chemical Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Vi vil lese stilen din! 5862765[/snapback] Hehe, mange som ville lese stilen min. Men jeg har nokk ikke den lenger Bra og skrive kamp avlyst pga regn da hahah Lenke til kommentar
chemical Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Hehe, morsom historie. Hvordan gikk det? 5861808[/snapback] Hehe, hun sa at hun ikke kunne vurdere oppgaven min, i og med at jeg hadde misforstått den Men hadde oppgaven vert at jeg skulle skrive om ett kjøleskap kunne jeg fått en meget god karakter sa hun .. hehe Lenke til kommentar
Mez Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har dere hørt om personen som ikke skjønte no av oppgaven og satt seg ned til å tegne en tegning isteden. Så sensoren/læreren syntes den var så bra at han ga akkurat strykkarakter, altså 0,1 poeng mindre eller no slikt. Og litt senere så så ble det klagd på selve oppgaven, og alle som valgte den gikk opp 0,5poeng og derfor så sto vedkommende på prøven bare ved å tegne en tegning. Tror denne historien er fortalt mange ganger frem og tilbake, så ikke skyt meg om det er no faktafeil, selve poenget kommer fram hvertfall! Lenke til kommentar
chemical Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Har dere hørt om personen som ikke skjønte no av oppgaven og satt seg ned til å tegne en tegning isteden. Så sensoren/læreren syntes den var så bra at han ga akkurat strykkarakter, altså 0,1 poeng mindre eller no slikt. Og litt senere så så ble det klagd på selve oppgaven, og alle som valgte den gikk opp 0,5poeng og derfor så sto vedkommende på prøven bare ved å tegne en tegning. Tror denne historien er fortalt mange ganger frem og tilbake, så ikke skyt meg om det er no faktafeil, selve poenget kommer fram hvertfall! 5865522[/snapback] Hehe stilig. Det er jo bedre og i vetfall Skrive eventuelt tegne:P noe som kansje har noe med oppgaven å gjøre en å bare levere inn blanke sider.. Får det skal egentlig veldig mye til får å stryke på en oppgave vist du har litt peiling innen faget, skal det ikke det da ? Men jeg synes det hørtess ganske drygt ut og bestå med bare en tegning. Men det kan jo vere han skrev noe i noen snakkebobler eller no som det var litt fakta som kansje var svaret på deler av oppgaven eller noe ? hva vet vel jeg.. Huff skal snart ha eksamen jeg, så blir vel kansje til at jeg også må til og tegne hehe Lenke til kommentar
Mez Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Men jeg synes det hørtess ganske drygt ut og bestå med bare en tegning. Men det kan jo vere han skrev noe i noen snakkebobler eller no som det var litt fakta som kansje var svaret på deler av oppgaven eller noe ? hva vet vel jeg.. 5865654[/snapback] Greia var jo at læreren skulle være litt snill og gi vedkommende litt bedre enn 0 i karakter, så han ga tegningen rett under strykkarakter for å være snill og fordi tegningen var fin. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 aaah sånn ja. Haha så klagte han og fikk bestått? haha jevli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå