Lorang-Dahl Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Heihopp! Jeg prøver å fikse en laptop, men den er kranglete. Ved normal oppstart bruker den bare fantastisk lang tid når den kommer inn i XP. Jeg får ikke opp task-manager, og explorer henger seg totalt, til slutt. Ved oppstart i sikkermodus flyter alt fint (slik sikkermodus heldigvis er). Jeg har scannet maskinen etter alt av trojans, spyware og virus, men finner ikke noe. Jeg har prøvd å restore maskinen til et tidligere punkt, men restoringa feiler, uten at jeg helt får noen beskjed om hvorfor. Er det noen som vet hva jeg kan prøve på? Vil nødig formatere saken, winxp ligger dypt begravet i et flyttelass. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei! Jeg tror det enkleste vil være å formatére og legge inn Windows på nytt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) har du lastet ned en av de nyeste windows xp oppdateringene? det gjorde jeg og pcn frøys etter 6 sekunder hele tiden.... måtte ta recovery til en tidligere dato, etter det funka det fint. Endret 3. april 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) alltid ha en klar til sletting system disk og backup utenom I rest my case windows is guilty as charged Endret 3. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 du kan jo prøve automatisk system gjenoppretting...... bare trykk f2 når den holder på å latse inn filene fra xp cden........ Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har testet rens av registerfiler, uten hell. Recovery til tidligere tidspunkt ville ikke fungere. Skal prøve system-repair fra XP-cd, bare jeg finner den. Takk så langt! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Du kan også forsøke virusscan fra Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå