Killer_DT Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Når kom alle disse trådene om DivX og warez og MP3? ekke disse mot regla her på forumet da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 jeg synes dette er ... FETT!!! er nesten hva jeg spurte etter for flere månder siden .... (jeg spurte etter et Film og et Musikk Emne sak .. :smile: ) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Kebab GUD skrev (2002-09-27 15:20):(jeg spurte etter et Film og et Musikk Emne sak .. :smile: Vet ikke om det blir akkurat det samme... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Killer_DT skrev (2002-09-27 15:15):Når kom alle disse trådene om DivX og warez og MP3? ekke disse mot regla her på forumet da? I går tror eg de kom, Tja vet nå ikke om hva som skjer nå. Skal bli morsomt å se hva som dukker opp i disse trådene. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Ingenting ser det ut som. Men at det kommer så mange sånne poster her betyr at det kommer fler folk ned i søppla. Det fører til flere NEWKIDS i SO. Burde neste klage til Ok.no :wink: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hehe, DivX og AVI trenger ikke NØDVENDIGVIS ha noe med piratkopiering å gjøre da :smile: Kjenner mange som bruker DivX til å komprimere hjemmevideoene sine jeg (og til alle dere som tenker koffert nå: Nei, fy skam. Ikke SLIKE hjemmevideoer) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Vell jeg pakker alltid mine Filmer som jeg hra laget med Webcam,Gsmasrt kameraet og derfor kan jeg sende de over Internett med ISDN. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Nydelig! nå manlger bare en XXX emne så er alt perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå