wckd Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hei! Har litt problemer med å flashe mitt hovedkort av typen MSI K7N2 Delta-ILSR (MS-6570G). Det som skjer er at bios ikke blir oppdatert. Har kjørt begge disse uten resultat: Jeg lar 'MSI Live Monitor' finne nyeste BIOS-oppdatering til meg, slik at jeg ikke driter meg helt ut. Håper på noen kloke svar fra dere Endret 3. april 2006 av wckd Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hva er feilmeldingen? skru av antivirus og prøv fra windows igjen, går ikke det får du bruke en diskett (er vel instrukser på hvordan der Lenke til kommentar
dopus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 har ikke mange bioser en skrivebeskyttelse for å forhindre virus da. PRøv å gå inn i bios ved oppstart og sjekk om det er noen form for skrivebeskytttelse på for biosbrikka. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vær forsiktig her, jeg prøvde det samme for en måned siden og det endte med at jeg måtte kaste hovedkortet... Oppdater kun bios dersom du må, ikke for moro skyld. Lenke til kommentar
wckd Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Har sjekka i hele bios-oppsettet og fant 1 ting som kan ha noe med virus og gjøre. Skal sjekke dette når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå