Kenneth Dammyr Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Etter å ha lest artikkelen fra Elektrofilmessen i Oslo Spektrum i går fant vi plutselig ut hva vi skulle bruke Søndagen til. Vi skulle se på et nylansert videokamera, nemlig Sony sitt HDR-HC3, "HD for massene". Les mer Lenke til kommentar
Kjellrs Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Om de hadde hatt det til salgs på messen skulle jeg kjøpt det. Men, må ha meg kamera til påske så da blir det et billig DV-cam. Synd på alle måter. Lenke til kommentar
chma Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Problemet er når "vi" litt mer avanserte enn målgruppen for dette kamera se på dette med våre øyne. Touchscreen er ubrukelig, stillsfunksjon er bare tull osv. Så er vel mannen i gata mer målgruppen enn seriøse videoamatører. Forresten, hdv er IKKE og HD. HD er dessverre blitt en slags samlebetegnelse på hdv, hd ready tver osv. Det eneste hdv har til felles med ordet HD er oppløsning. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Det eneste hdv har til felles med ordet HD er oppløsning. 5863763[/snapback] Hvilket tross alt er det mest sentrale i begrepet. Men vi skal ta det med i notatblokken Lenke til kommentar
risbro Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Se her http://www.pluspark.de/cgi-bin/pluspark.pl...4145&t=temartic Jeg har hørt at HC3 kun kan køre tilbage på bånd efter redigering i vanlig kvalitet. Ikke i HDV kvalitet. ? Hvis det er rigtigt har det camera ikke min interesse, på nuværende tidspunkt. Endret 6. april 2006 av risbro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg