Gjest member-96408 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hei... har prøvd å bygge pcen min inn i en koffert, å det ble sånn passelig bra. men lurte litt på hva dere syns om den. er det noen av dere som har jort det samme så gjerne legg inn nån bilde men er egentlig ikke heilt færdig dær du ser viftehullene.. di ble ikke så fine men har bestilt nye vifter med grill å da blir det ikke å vises. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei! Jeg synes det ble dritkult! synes du har vært kjempeflink Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Synes det er kjeempe kuult Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hvorfor tenker alle koffert? uansett.. artig cd-rom løsning, men blir det ikke litt varmt for hdd'n uten noen direkte kjøling på den? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nice, ser ut som bra kjøling, bortsett fra hdd`en da.. Fint arbeid.. Lenke til kommentar
Gjest member-96408 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hehe.. jo, hardisken blir litt varm. må kansje sett en vifte mot den. men den er ikke så veldig varm, ligger rundt 50-60 grader Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Min ligger på ca 25.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Veldig bra arbeid! Koffert har fristet meg lenge nå Hadde jeg hvert like flink som deg, hadde jeg nok prøvd det selv Men som de andre sier, tror nok HDD'n blir en smule for varm ;D Lenke til kommentar
Gjest member-96408 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hardisken ligg på 35 grader nu... har en vifte bakom den nu... så nu blir den ikke så varm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå