Fre_ZZe Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei! Skal slenge mer minne i to bærbare pc'er. En fra Dell og en Asus bærbar. Tenkte å bestille brikkene fra komplett. En ting jeg lurte på, hvor lett er det sette i brikkene og å åpne opp pc'ene for å sette brikkene i ? Trenger man spesialverktøy eller noe ? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dette er jo veldig varierende fra modell til modell. Sjekk med hjemmesiden til maskinene og se etter bruksanvisninger ang. hardware oppgradereringer. Som oftest er det bare å skru noen skru noen skruer før du setter dem inn. Barnemat Et lite tips er å fortelle hvilke modeller det er snakk om, antekligvis er det noen som har de her og kan fortelle deg nøyaktig hvordan du skal gå frem! Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Ok, takk for tipset. Har ikke fått pcene endog så jeg veit ikke nøyaktig modellnr. Hvor mange slots er det vanligvis ? Tenker på at om dei har 2*256mb ram fra før er det kanskje ikke plass til en 512mb brikke som jeg skal sette i... ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er det f.eks 2x256 så må du fjerne den ene brikken for å få plass til den nye. Det er bare 2 slots for minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå