Espenhh Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Veit ikke helt om denne passer inn under "humor", men tar sjansen - den er tross alt ganske morsomt. Ganske morsomt å se, spesielt håret på folka 80-tallet var kos, gitt Sammen for livet BTW: noen som kan hjelpe til med å identifisere alle folka? Sliter litt med en del av dem Endret 2. april 2006 av Espenhh Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) hehe.. ikke akkurat humor men.. de som er der er.. som jeg kan se.. Jahn Teigen Marius Müller Kine Hellebust Benedicte Adrian Hege Schøyen Steinar Albrigtsen Lillebjørn Nilsen Åge Aleksandersen Elisabeth Andreassen Ingrid Bjørnov Jan Eggum Bjørn Eidsvåg Ole Evenrud Wenche Myhre Kate Gulbrandsen Anita Hegerland J-Diva Jonas Fjeld Hanne Krogh Anne Grete Preus Inger Lise Rypdal Viggo Sandvik Halvdan Sivertsen Anita Skorgan Finn Kalvik Ketil Stokkan Lynni Treekrem Maj Britt Andersen Terje Tysland, Drama og The Monroes... Phew... Nå må jeg sove tror jeg jaa... Endret 3. april 2006 av Tanya Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Haha. For bra. Skummelt å se hvor ung Bjørn Eidsvåg var/så ut. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ubegripelig at hårfrisyrene der var kule. Men om 20 år synes vel våre avkom at vi i dag har ubegripelige ukule/harry'e firsyrer. Lenke til kommentar
underground Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 ca 3 min ute i sangen så viser de Jan Eggum som synger. Syns han er skremmende lik kjetil i kjetil og kjartan show. bortsett fra sveisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå