Bilge^^ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har plutselig og uten noen god grunn fått forumskinnet til overklokking.no i gamer.no delen av forumet. (jeg gikk inn på forumet via gamer.no, som jeg vanligvis gjør.) Hva skal jeg gjøre for å få det tilbake sånn som det var? Dette føles rett og slett ikke ut som gamer.no lengre! Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nederst til venstre står det skinnet du har og der kan du skifte det. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Uff, bare glem det, jeg glemte at jeg satt på brodern sin pc, så det var noe i veien når brukernavnet ikke stemte. *føler meg dum* Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Uff, bare glem det, jeg glemte at jeg satt på brodern sin pc, så det var noe i veien når brukernavnet ikke stemte. *føler meg dum* 5858261[/snapback] omg.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Og poenget med den bumpen var..? Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sikkert broren til den som eier brukernavnet som har de to første postene , så har sikkert eieren merka denne posten nå Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg anser emnet som løst og ser ikke noen grunn til å diskutere saken videre. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg