SilentNET Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Etter at min Papst og EKL ribbe holder på å si takk for seg har jeg kjøpt en Mist Silent Twin, men kom på i ettertid at jeg ikke aner om denne passer. Har heller ikke funnet noe på Microplex eller EpoX sine sider om dette. Er det noen som har samme kjøler/hovedkort som kan bekrefte at det passer? Har enda ikke mottatt kjøleren og hadde derfor vært fint med et svar, så jeg slipper å lure mer på dette, eventuelt avbestille den. [ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-09-27 14:52 ] Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 En kompis av meg bestilte denne fra Microplex, og da hadde vi samme spørsmål. Vi fikk følgende svar fra Espen: "Silent Twin er nøyaktig 90,2mm bred, dvs. den bygger ut 45,1mm til hver side. En typisk CPU-sokkel bygger opp ca. 5mm fra hovedkortet. I tillegg bygger selve CPU'en opp 2-3mm, så totalt vil kobberbunnen ligge 7-8mm over hovedkortet. Avstanden fra kobberbunnen og opp til viften er 9mm, dvs. 1,6-1,7mm totalt." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå