Gå til innhold

Til NTNU-folk: Samlokalisering eller ei?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regning, regning, regning, til krampen tar en, det er slik det skal være :)

6090141[/snapback]

Det er ikke alle som forstår matte. Er man idiot da?

6090158[/snapback]

Nei. Man er ikke en idiot. Man er en person som ikke bør ha noe med styre og stell av den utdanningsenheten NTNU Gløshaugen / NTH er. Jeg kan ingenting relatert til humanoria, og jeg vil heller ikke ha noe med styre og stell av den utdanningsenheten NTNU Dragvoll er.

Løsning: Skilsmisse. Dere til deres, vi til vårt, i fred og fordragelighet, som egne utdanningsinstitusjoner.

Lenke til kommentar

Apropos NTNU-styret, er det bare meg som reagerer på at det kun er to student-representanter og fem ansatte-representanter? Er ikke vi studenter i flertall innen institusjonen, og er det ikke vår arbeidsplass på lik linje som deres? De ansatte er representert fra ulike "grupper", burde ikke vi da f.eks ha en representant fra hvert fakultet?

Lenke til kommentar
Apropos NTNU-styret, er det bare meg som reagerer på at det kun er to student-representanter og fem ansatte-representanter? Er ikke vi studenter i flertall innen institusjonen, og er det ikke vår arbeidsplass på lik linje som deres? De ansatte er representert fra ulike "grupper", burde ikke vi da f.eks ha en representant fra hvert fakultet?

6090554[/snapback]

Universitetet er ikke et demokrati. Dette er jeg ganske fornøyd med.

Studenter tilbringer omlag 5 år ved universitetet, og blir dermed en altfor flyktig gruppe til å sitte med majoritet i bestemmelser. Vitenskapelig ansatte blir der i langt lengre tid, og bør veie mye mye tyngre i avstemninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...