Breivik. Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei Kjøpte meg en temperaturmåler fra biltema. Men så lurer jeg på hvor jeg kan trekke kabelen med selve måleren for å få den bakom fremre støtfanger? Fikk beskjed om at det skulle være ett hull i fra kupèen til motorrommet en eller annen plass. Hvor er dette? Er snakk om en Volvo 460, 94 modell. Takker for alle svar Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du får nesten ta en titt i motorrommet. På torpedoveggen finner du sikkert noen gjennomføringer av diverse kabler. Bruk et av disse hullene. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hullet er ved sikringsboksen.. Rett under rattet til høyre.. Er et deksel der som du kan vippe av som fører inn til masse ledninger, og til motorrom. Når det gjelder hullet i fra motorrommet, kan jeg knipse et bilde av dette til deg etterpå.. Men det ligger ihvertfall rett under høyre vindusvisker. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ellers er det også diverse gumipropper som du kan stikke hull i å stikke føleren igjennom. Er en gummipropp rett over bremsepedalen eller noe sånt som jeg sakk hull i til kabelen til forsterkeren i bagasjerrommet. Hadde ikke funnet det hullet den gang jeg la inn temperaturføleren i min bil, så der går den opp gjennom et åpent hull i releboksen og bare i klem under lokket på den og videre frem. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Her hos meg er det bare gjort kjapt og enkelt gjennom en gummiknott jeg fant.. Har ikke lagt ledninger til enda, på grunn av at jeg ikke gidder for tiden.. Hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå