5kyo Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Noen andre som har problemer med headsettet til SE W900i? Headsettet tåler ikke kulde, headsettet kutter og blir borte fra mobilen. Om jeg tar ut pluggen får jeg av og til meldingen not supported. Når jeg kjøpte mobilen merket jeg denne feilen med en gang! (tele2) prøvde og benytte 14 dagers angrerett. men mobilen ble returnert til meg etter 2 dager med avslag pga at jeg hadde prøvd mobilen (motatt 10 sms og hatt to samtaler) Nytt headsett fikk jeg ikke før det hadde gått 3 uker. prøvde det med samme resultat, det forsvant fra mobilen etter 10 min ved -0,3 grader. Har prøvd headsettet til SE W800 det funker helt fint men da har jeg ingen radio, da radioen sitter i headsettet til W900i. Sendte mail til moobi fredag morgen, men den svarte de aldri på. Dette må være det dårligste kjøpet jeg noen gang har gjort. Vi har 4 mobil abbonement hos tele2 vurderer å si opp disse da det ikke er noe hjelp å få hos tele2. Har ikke brukt W900i enda i håp om at jeg på en ellar annen måte kan bli kvitt elendigheten? Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Noen andre som har problemer med headsettet til SE W900i? Headsettet tåler ikke kulde, headsettet kutter og blir borte fra mobilen. Om jeg tar ut pluggen får jeg av og til meldingen not supported.Når jeg kjøpte mobilen merket jeg denne feilen med en gang! (tele2) prøvde og benytte 14 dagers angrerett. men mobilen ble returnert til meg etter 2 dager med avslag pga at jeg hadde prøvd mobilen (motatt 10 sms og hatt to samtaler) Nytt headsett fikk jeg ikke før det hadde gått 3 uker. prøvde det med samme resultat, det forsvant fra mobilen etter 10 min ved -0,3 grader. Har prøvd headsettet til SE W800 det funker helt fint men da har jeg ingen radio, da radioen sitter i headsettet til W900i. Sendte mail til moobi fredag morgen, men den svarte de aldri på. Dette må være det dårligste kjøpet jeg noen gang har gjort. Vi har 4 mobil abbonement hos tele2 vurderer å si opp disse da det ikke er noe hjelp å få hos tele2. Har ikke brukt W900i enda i håp om at jeg på en ellar annen måte kan bli kvitt elendigheten? Hva bør jeg gjøre? 5857940[/snapback] Har opplevd problemer med headsett jeg også. Mitt hovedproblem er laderENE! Har levert inn hovedladeren for et par dager siden, og når jeg da skal benytte USB-kabelen for å lade, så lader den ikke mens jeg har telefonen påslått og dårlig med telefonen avslått. Har prøvd en kompis sin USB-kabel, og der funker alt flott. Så nå må jeg sende inn den andre også. Det går heldigvis på garantien da, men stress å være uten ordentlig lader uansett. Er ellers strålende fornøyd med telefonen Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dette er nok ikke en vanlig feil. Har solgt mange av disse og ikke fått noen inn igjen med feil på lader eller på headset. Selgeren har rett til å reparere den, så du må nok bare godta dette. Dessverre har du handlet fra en nettbutikk, så da må du sende den inn til dem eller til deres verksted. At du har mange abonnement hos Tele2 hjelper nok lite i denne saken. -snubbel Lenke til kommentar
Herrje Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dette er nok ikke en vanlig feil. Har solgt mange av disse og ikke fått noen inn igjen med feil på lader eller på headset. Selgeren har rett til å reparere den, så du må nok bare godta dette. Dessverre har du handlet fra en nettbutikk, så da må du sende den inn til dem eller til deres verksted. At du har mange abonnement hos Tele2 hjelper nok lite i denne saken. -snubbel 5860067[/snapback] Du tar nok temmelig feil der, når du sier att dette ikke er ett vanlig problem på SE W900i. Har også akkurat det samme problemet med headsettet mitt som beskrives her. Å det er at det kutter helt ut på lave temperaturer. Med lave temperaturer mener jeg ikke veldig kaldt, men noen få varmegrader. Kjenner også en til med samme problemet. Er ellers kjempfornøyd med telefonen, men det hjelper lite da jeg valgte denne telefonen pga av walkman delen på den, og at det faktisk var fjernkontroll på håndsettet. Vet at selger har rett på å reparere produktet, men er det noen som vet hvor mange ganger eller over hvor lang tid de kan drive å reparere da? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Du tar nok temmelig feil der, når du sier att dette ikke er ett vanlig problem på SE W900i. Har også akkurat det samme problemet med headsettet mitt som beskrives her. At du og 2-3 andre har opplevet feilen betyr dessverre ikke at det er en vanlig feil. -snubbel Lenke til kommentar
Herrje Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Du tar nok temmelig feil der, når du sier att dette ikke er ett vanlig problem på SE W900i. Har også akkurat det samme problemet med headsettet mitt som beskrives her. At du og 2-3 andre har opplevet feilen betyr dessverre ikke at det er en vanlig feil. -snubbel 5861477[/snapback] Kanskje rikig det, men nå er det vel ikke bare vi 2-3 som har problemer med headsettet da! Har lest på flere forum at dette er et problem, både med temperatur å med de nye kontaktene på SE telefoner, usb, lading å håndfri delen. Ikke vet jeg? Kanskje litt feil å kalle det et "vanlig problem" da, men en svakhet kanskje? Må nok en gang påpeke at jeg ellers er meget godt fornøyd med telefonen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 kan jo undres om det er samme svakhet som pop-port hos Nokia har. At den slites for fort og mister grepet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå