Knugo Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Er det bare meg, eller er det flere som synes BF 1942 var latterlig lett? Jeg runda spillet på 4-5 timer!!! Det var jo ganske så meningsløse oppdrag. Vanskelig graden var over normal, så dette var merkelig lett synes jeg! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-27 15:50 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ehmm...unnskyld meg, men spiller du singelplayer på Battlefield 1942? Den såkalte "singelplayer-kampanjen" er bare for folk som ikke kan/vil/tør å spille dette geniale spillet online. Eneste jeg har gjort med SP delen er å kjøre igjennom brettene i instant battle for å gjøre meg kjent med de til jeg gikk online. Dette er jo i bunn_og_grunn 99% MP-spill da. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 15:10, skrev RogueFreak:Ehmm...unnskyld meg, men spiller du singelplayer på Battlefield 1942?Den såkalte "singelplayer-kampanjen" er bare for folk som ikke kan/vil/tør å spille dette geniale spillet online.Eneste jeg har gjort med SP delen er å kjøre igjennom brettene i instant battle for å gjøre meg kjent med de til jeg gikk online.Dette er jo i bunn_og_grunn 99% MP-spill da. Har isdn hjemme, adsl på jobben så det blir nok for tregt og dyrt hjemme. Ja, jeg er enig i at dette kan være et uuutrolig stilig mp spill. Ble bare litt skuffet over single player delen av spillet. Grafikk ol var jo ellers veldig bra. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Eh, Kent-Hugo. Hvis spillet var så latterlig lett, hvorfor poster du denne tråden i Hjelp da? :razz: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 "spillet er latterlig lett"... altså, hvilken vansklighets grad var det på?? btw, å klare spillet er vel ingen prestasjon ettersom du kan tape på en heel del map før du taper (er det i d hele tatt mulig å klare?). online er det eneste som teller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå