FonderPrism Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg oppdaget for noen dager siden denne siden, Drawball.com. Poenget er at du skal tegne hva du vil, på denne svæære kula, kall det gjerne et MMOP (Massive Multiplayer Online Paint) Er noen her med på å lage et Diskusjon.no-"hjørne" eller lignende der vi f.eks tegner en logo, kanskje harware.no sin, eller gamer.no's? Selfølgelig er også andre ting aktuelle, men jeg tror kun det er mulig å fullføre noe om det er mange som er med på det! Vi kan også delta med å fikse på den lange norge-banneren som går langs toppen.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) skjønte ikke hvordan jeg skulle tegne. edit: Fant ut av det. Jeg driver på med det norske flagget. Men er bare 15% ink pr. dag. Endret 3. april 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kan man ikke på noen måte få mer ink? Blekk er det vel.. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jeg klarte å trykke agree, av gammal vane... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jeg klarte å trykke agree, av gammal vane... 5859436[/snapback] Tre ganger her før jeg oppdaget hva jeg drev med. :| Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Kan man ikke på noen måte få mer ink? Blekk er det vel.. 5859393[/snapback] Du må bare vente en stund, du får 15% tilsammen hver dag tror jeg. Du kan også få uendelig med blekk om du tegner en flott tegning, da kan de som styrer sida gjøre dette for deg Sjekk gjerne ut denne sida, der står det mye om Drawball, også masse historie! Wikipedia - Drawball Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Skjønner ingen ting jeg Edit: Flaks Denne her var litt bra Metroid Endret 3. april 2006 av bror_bror Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Denne her var jo bare sjukt bra: http://best.drawball.com/1138834074 Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det er et ganske stort flagg på gang på venstresiden nå.. http://www.drawball.com/4kwbbik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå