Mith Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei hei. La inn debian i kveld, men jeg får fader meg ikke no lyd. Har lagt inn 2.6 kjerne, men unstable sources.list. Har dette kortet. Lydkortet funket fint på ubuntu for noen timer siden, men har som sagt formatert og byttet til debian. mith@mithtux:~$ xmms Message: device: default ** WARNING **: alsa_get_mixer(): Attaching to mixer hw:0 failed: No such device ALSA lib confmisc.c:672:(snd_func_card_driver) cannot find card '0' ALSA lib conf.c:3493:(_snd_config_evaluate) function snd_func_card_driver return ed error: No such device ALSA lib confmisc.c:392:(snd_func_concat) error evaluating strings ALSA lib conf.c:3493:(_snd_config_evaluate) function snd_func_concat returned er ror: No such device ALSA lib confmisc.c:1072:(snd_func_refer) error evaluating name ALSA lib conf.c:3493:(_snd_config_evaluate) function snd_func_refer returned err or: No such device ALSA lib conf.c:3962:(snd_config_expand) Evaluate error: No such device ALSA lib pcm.c:2099:(snd_pcm_open_noupdate) Unknown PCM default ** WARNING **: alsa_setup(): Failed to open pcm device (default): No such devicea Er feilmeldingen jeg får opp. alsaconf klarer ikke finne kortet heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå