Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Rart problem i explorer!

Anbefalte innlegg

Før brukte jeg opera, og det fungerte i og for seg helt fint, til jeg fikk store

problemer med å komme meg inn på flere forskjellige sider. Når jeg prøvde å

komme inn på cdon.no kom det en melding opp om at session expired. Flere

plasser jeg måtte logge inn kom jeg ikke inn på, som foreksempel dette forumet.

Jeg kom meg inn på forumet men klarte ikke å logge inn. Det virket som om

innstillingene jeg gjorde ikke ble lagret. Jeg gikk over til å bruke explorer igjen og

da forsvant problemet, men nå har problemet etter flere måneder dukket opp i

explorer også... Hva kan dette komme av? Eneste grunn til at jeg klarer å skrive

denne meldingen er at jeg har hatt auto-loggin på denne siden, tror jeg da.. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker vanlig windows brannmur, avg og microsoft antispyware.. fant ut hva det var :) det handlet om cookies... ble besatt av tanken på å ikke ha cookies i det hele tatt og gjorde sånn at de aldri ble lagret på maskinen. Liker ikke tanken på at de sender info om meg til andre... Cookies er tydeligvis nødvendig for å logge inn på enkelte plasser : ) ikke lurt å blokke de helt! Hvilke cookies kan jeg trygt luke bort?

Lenke til kommentar

Brannmuren i Windows er ikke trygg og skaper en del trøbbel. Du bør bytte den ut.

Jeg synest at Firefox er god til å luke bort cookies. Du kan slette de som ligger i mappen.

Trykk på "RAPPORTER"-knappen på innlegget du vil fjerne, og be en moderator fjerne det.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...