Kenneth Solfjeld Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Men hvordan går jeg frem? Jeg må nemlig sende pakken i posten. Bør jeg kreve å få pengene overført til konto på forskudd? Hva er vanlig prosedyre? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Krev pengene på forskudd, eller velg oppkrav. Ellers kan du bli lurt! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
svenil73 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Men hvordan går jeg frem? Jeg må nemlig sende pakken i posten. Bør jeg kreve å få pengene overført til konto på forskudd? Hva er vanlig prosedyre?På forhånd takk.. 5857384[/snapback] Send det mot oppkrav kanskje? Da er du sikker på å få pengene dine.. Eller gjør som meg: send det med vanlig norgespakke og håp på det beste;) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Når jeg har solgt noe over nett har jeg pleid og la kjøper forskudds betale frakt, og da sendt som oppkrav. Da er jeg sikker på att vis ikke kjøper løser ut pakken taper ikke jeg noe på det unntatt litt tid. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Da satser jeg på å sende det i oppkrav. Kjøperen virker "seriøs" så jeg tror det skal gå bra. Uansett taper jeg bare litt tid hvis det skulle gå galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå