engekri Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tok dette bilde, hva tenker du på når du ser bildet? Av de tingene jeg har fått høre har det stort sett vært en ting som har gått igjen, hva tenker du? Hadde det kledd svart hvitt? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nei, ikke svart-hvit synes jeg. Det minner egentlig om en person som reiser seg opp mot himmelen og ber... det fordi du har så mye plass over personen... Fint bilde Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Får meg til å tenke på "JC Superstar"-filmen fra '70-tallet. Det betyr vel at jeg er ganske enig med Dag-Erik. Jeg er uten tvil mest glad i fargeversjonen. S/h blir ikke altid like vellykket med digitalkamera. Det formatet krever faktisk mer oppløsning og størrelse enn farge. Et godkjent bilde, som du gjerne kan utvikle videre. Det blir litt mye studie, og jeg kunne tenkt meg en mer inderlig look, for å si det slik. Teknisk er bildet helt greit, selv om jeg ikke helt forstår ditt valg mht blurring av hendene. Det blir litt spørsmål om valg her, og du har tatt dine. De er godkjente. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 O store regngud, la det komme litt regn... Jeg synes at bevegelses-uskarpheten ødelegger litt her... Lenke til kommentar
engekri Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Bildet ble tatt da det var mørkt og regnet noe grusommt. Selvutløser og styr. PMnormal, hva mener du med en mer inderlig look? Noen som har andre tanker om hva som buder vært annerledes på en v2, annet enn at det må være skarpt? Lenke til kommentar
Hykleren Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 sort/hvid er klart bedst, men lidt flere kontraster kunne være godt og så får personen stillet i fokus og ikke så armen er tværet sådan ud, og så ville det være MEGET bedre hvis der ville være lidt afstand fra hans fødder ned til kanten af billedet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 PMnormal, hva mener du med en mer inderlig look? 5859595[/snapback] Jeg synes kanskje det ikke ser helt ut som om han mener det, mer som en posering. Det er mulig det bare er meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå