Navido Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei folkens..står til Jeg har følgende 3 spørsmål: 1.Jeg har lagt merke til at produsentene bruker ulike betegnelser når de skal beskrive en skjerm på en bærbar. Sony bruker; XBrite Toshiba: Truebrite Dell: Truelife Altså, hvilken er eventuell den nyeste formen og hvilken av disse gir generelt best bildeopplevelse og bildekvalitet? Hva er forskjellen ? 2. Har hørt om de nye skjermene som gir mindre gjennskinn eller tilbakeskinn hvis det heter det. Hvilken type skjerm er dette 3. Jeg har lyst på en 24 tommer skjerm fra dell eller en som er like bra eller bedre i bildekvalitet. Det som slo meg var da følgende: Fins det lcd skjermer som er i truebrite, xbrite eller truelife kvalitet? Da tenker jeg spesielt på om 24 tommer fra dell er en slik skjerm? Altså som ser ut som glass utenpå? Hvordan er 24 tommeren fra dell? Selv har jeg en Benq fp937s. Er en god skjerm dette men den er ikke av den type glassskjermen som jeg prøver å forklare. Håper på svar her gitt på spørsmålene. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå