Gå til innhold

Test av Point of View Ti4200XP


Howard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javel, da er POV Ti4200XP installert, og mitt gode gamle Number Nine NVIDIA RIVA 32MB TNT2 M64 AGP Video Cards with DVI-i out and TV out er gått av med pensjon...

 

Hva kan jeg si . . . . Heftig! Sløyt!

 

Dette var en helt uvirkelig opplevelse! Hitman2 med "alt" på fullt, MOHAA med "alt" på fullt, Emperor - Battle for Dune (som jeg kjøpte på lanseringsdagen, og aldri har fått spilt pga for dårlig skjermkort) var uberlegent!

 

Og i dag falt de første snøfnuggene ute - for første gang gleder jeg meg til denne ellers så ultrakjipe årstiden - her skal det spilles!

 

Igjen - ufattelig deilig å endelig kunne få glede av samlingen med spill . . .

 

Jeg vet nesten ikke om jeg kan tilgi meg selv for ikke å ha oppgradert skjermkortet tidligere . . . Jo, forresten! Da hadde jeg vel hatt et GeForce3-kort av den simple typen.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg skulle liksom kjøpe rundt juletider, men nå idag har http://www.Databutikken.com fjernet det fra butikken !

Det er bare 2 butikker i norge som markedsfører dette kortet, og det er databutikken og mamoz.

 

Kortet koster 3-400 kroner mer hos mamoz enn hos databutikken.

 

Databutikkpris : 1534,-

Mamoz : 1899

 

Synes dette er kjipt av databutikken, nå har jeg sendt en email til dem og spurt om de har sluttet å selge dette suverene kortet. En kompis av meg kjøpte det for en måned eller to siden - kjempefornøyd !

Lenke til kommentar

Vel, 2 dager etter sent mail har jeg enda ikke fått noe svar fra http://www.databutikken.com

 

Men det de har gjort er å fjerne enda ett av POV's skjermkort fra listene sine. Nå er det bare 2 av de 4 som var der ... Om de er utsolgt er de da ikke fjernet fra listen. :sad:

 

Hvorfor skulle de fjerne kortene i det hele tatt da ?

Det er 2 butikker i norge som selger disse (vel, i allefall ti4200xp 3.3ns minne versjonen, som er den absolutt feteste :grin: )

I tillegg til at hardware testet dette korter til suverent, og siden det ikke koster så mye - det må jo selge som fiDDa ...

 

Eller er det jeg som tar feil ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...