sundetfan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg registrerte meg nettopp her i håp om at jeg kan få hjelp av noen.. Jeg har to ting jeg vil ha hjelp til: 1. Hvordan kan jeg få fjernet Telenor (eller netcom eller hva det enn måtte være for andre) logoen på displayet? Eller er det ikke mulig? Har lett igjennom mobilen, og lagd ett eget tema i nokia sitt S40 Theme Studio 2.0 med det uten, men ingenting hjelper.. 2. Hvordan kan jeg få fikset at filer jeg overfører med bluetooth legger seg på minnekortet i stedet for telefon minnet? Jeg kan ikke legge over så mye som 30-40 bilder for telefon minnet er fullt og så legge over til minnekort.. Håper noen her inne kan hjelpe meg Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 2. Du kan vel velge mappe i Nokia PC Suite? Har selv bare brukt USB kabelen foreløpig fordi det går raskere, men der var det ingen problemer med å velge å overføre direkte til minnekortet. Hvis du gjør det uten PC Suite, så kan det være det som skaper problemer eller? Hvis ikke dette hjelper så kom gjerne med en mer detaljert forklaring av ditt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå