HaraBer Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) er det nokon som kan hjelpe meg med å sette opp pc´n min heime slik att eg når den som eg har på jobb . vil ha det slik at eg kan logge meg på pc´n på jobb for å kunne utføre arbeid selv om eg passer unger eller noko. eller for å buke programmer frå pc´n på jobb kva slags programm som må til for dette. har breiband på begge sider Endret 2. april 2006 av HaraBer Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) ok en ting først: nettverk skrives i ett ord(ikke for å være kjip, men jeg bare må). Du kan bruke for eks VPN til dette. For å kunne bruke dette må du ha routere/Firewalls i begge ender som takler vpn-passthrough. Endret 2. april 2006 av morgawr Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 før du begynner med dette må du finne ut om du har tilgang til å åpne porter på jobben. Hvis du har noe som kalles itansvarlig på jobben så må du snakke emd han før du gjør dette, hvis ikke vil du få store problemer med han senere =) Lenke til kommentar
HaraBer Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 ok en ting først: nettverk skrives i ett ord(ikke for å være kjip, men jeg bare må).Du kan bruke for eks VPN til dette. For å kunne bruke dette må du ha routere/Firewalls i begge ender som takler vpn-passthrough. 5856667[/snapback] har switch i begge ender. men har kun den brannmuren som er i pc´n Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kanskje noe så enkelt som remote desktop i xp kunne funket? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvis du har forwardet riktige porter i routeren/NAT på jobben mot pc'en din kan du bruke RDP (remote desktop) Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 www.logmein.com Lettare går det ikkje ann å få det! Gratis er det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå