Steinvakt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 DJ Pig Destroyer - Towering Flesh er bra både til hverdag og fest! Lenke til kommentar
Ole_90 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 HAHA... her må jeg si det var mye søppel men samt mye fett Digger å høre på fjortistrance når det er lenge siden jeghar hørt på det. har ganske spessiel musikksmak går for det meste i HipHop. men til tider går det i trance og punk/rock men hvis du en gang blir lei fjortistrance.. så søker du sensation black på limewire eller DC++ da lover jeg deg at du finner heftig musikk. dette er musikk fra showtek som er en av verdens beste hardcore dj'er.. men nok om dette du har sikkert lastet ned musikk fra jadde som folk har skrevet her. deter i hvertfall ikke fjortistrance hvordan folk får det til å bli den musikksjangeren skjønner ikke jeg. det er jo svensk pusemusikk men hovepoenget mitt last ned " Hard Dance Mania 12 " " Hard Dance Mania 13 " der er det mye fett Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 men hvis du en gang blir lei fjortistrance.. så søker du sensation black på limewire eller DC++ da lover jeg deg at du finner heftig musikk. dette er musikk fra showtek som er en av verdens beste hardstyledj'er.. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 DJ Pig Destroyer - Towering Flesh er bra både til hverdag og fest! Pig Destroyer er Grindcore ikke, kommers Trance. Kommer muligens ikke lenger unna Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) jeg har desverre konsekvent ungått å høre på låter der det kan mistenkes å befinne seg heliumstemmer, så jeg kan ikke hjelpe deg med de lyse stemmene.... prøv the pitcher, warp brothers, showtek, headhunterz, dj zany, southstylers blant flere Endret 11. juli 2008 av TheTiestoHater Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Folk som har hørt den nye albumet til Cascada? Syns den var ganske bra og har noen potensielle hits. Min fav er: Why you had to leave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå