tolan Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 2 Jayz-Heartquake (Chris Cute Radio Mix) Schumacher & Vanera-Maybe (Alx Crow Radio Mix) Numa! feat. Christie-Lifetime (Nick Storm Radio Edit) Peat Jr. & Fernando-Let It Be Love (Klubb Traxx Rmx) Dancecore Allstars-When The Sun Comes Out (Club Mix) Roland Kenzo-Love Behind Gorgeous X-Fire (Marc Spirit Remix) Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det man spør etter her er egentlig Eurodance (kanskje endre tittelen på posten?). Av en eller annen grunn kaller alle det fjortiss musikk Kan sterkt anbefalle nettradioen di.fm, Eurodance kanalen. Sykt mye bra musikk der. Kan slenge med noen av favorittene mine for øyeblikket: nelly dj feat vale - party indra - we belong together technorocker - power of love east clubbers - more more more deep spirit - lonely da franco - show me sander - i don't care basshunter - vifta med händerna (Ikke helt ED, men digger sangen likevel. Videoen finner du her. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Meget mye bra musikk som har blitt nevnt here <3 Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hey! Har endel venner som hører mye på dette, og har fått litt oversikt over hva som er bra nå. Her er tracklisten: Endret 14. februar 2007 av Nicotin Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dj Satomi - Castle in the sky Noen som vet hvilken sang dette kan være? Helt på starten synger en jentestemme: Play that funky music now. Med en sånn "smurfestemme". Går under denne kategorien, så er det mye uten noe synging, før hun synger med smurfestemmen igjen litt seinere i sangen. Anyone got a clue? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 future prophecy - plastic dreams (eller kordan det skrivast) Lenke til kommentar
Banzaiii Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 DJ Carpi - The Power Of Pleasure (Dreamsplash Remix) Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg lurer på en sang innen denne sjangeren, bare at i sangen er det en mann som synger : "Bom bada bom bada bom.. " osv. ganske fort. Noen som skjønner hvilken sang jeg er ute etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vettafan hva sangene heter, men: http://uk.youtube.com/watch?v=PCSEEK6IpyU Ikke sikker på om det er "rett" sjanger, men dansen er uansett utrolig teit Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vettafan hva sangene heter, men: http://uk.youtube.com/watch?v=PCSEEK6IpyU Ikke sikker på om det er "rett" sjanger, men dansen er uansett utrolig teit Jumpstyle heter sjangeren. Å hoppe i en bestemt stil i takt med rytmen er en trend som har kommet i Nederland. Noen Jumpstyle låter er faktisk ganske fete Jeckyll & Hyde - Frozen Flame f.eks Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Eiffel 65 - blue. det er ikkje fjortis Lenke til kommentar
ReppeRobert Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva med å bruke www.Dizzler.com ? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Eiffel 65 - blue. det er ikkje fjortis Eiffel 65 er fett Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Søk på polsk trance, mye bra der, hvis du leter etter fjortis trance da Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg er ganske lik deg. Syns ikke denne sjangeren er noe særlig, men de mest kommersielle og patetiske sangene er ofte veldig kjekke. Her er de få sangene jeg har giddet å ta vare på: Lenke til kommentar
SoRazI Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hei, gi da fyren noen skikkelige sanger da, ikke bare mobb han. 4 Strings - Let It Rain Astrada - To The Stars Ayumi Hamasaki - Depend On You (Svenson & Gielen Remix) Barcera - Secret Of Love (Central Seven Mix) Boombastics - Feel Me Chumi DJ vs. DJ Regi - Show Me Deejay Bee feat. Overflow - Sunrise (Dougal & Gammer Remix) DJ Aligator feat. Arash - Music Is My Language DJ Bomba - Crazy Pipe DJ Dean - It's A Dream DJ Ross - Dreamland (Rocco Remix) Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi Remix) Fragrance - Don't Break My Heart (Alphazone Remix) Klubbheads - Let The Party Begin Magic D. - Someday Scott Brown - Fly With You Siria - Endless Summer Der har du et par sanger med catchy melodi og vokal. haha : ) endelig en som her en bra musikk stil;) Lenke til kommentar
steffler Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) jeg leter etter en sang, det er jentevokal (trance stemme) den låter litt sånn " aribaribara " vet ikke hvordan jeg skal skrive mer av det hun synger, det er ikke engelsk tror jeg... håper noen vet hva jeg mener btw Sommarpojkarna feat RockMaria - Vi ska på FEST og Leszek Piesek - Hau Hau (FUNNY) Endret 2. mai 2008 av steffler Lenke til kommentar
lappen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=z6EMEoZgZsM En venn av meg som har mixet på sangen som jeg ikke vet hva heter noen sier den heter Settler project - Jump, DJ settler - project og/eller Settler Project - Le Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=z6EMEoZgZsMEn venn av meg som har mixet på sangen som jeg ikke vet hva heter noen sier den heter Settler project - Jump, DJ settler - project og/eller Settler Project - Le Tar opp denne tråden igjen... Noen som vet noen sanger/låter som Settler Project - Le`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå