embark Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Rob Mayth - Barbie Girl Hvis ikke den er "fjortiss", så help me god... Lenke til kommentar
Babymix Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Trenger litt hjelp.. noen her som vet hva denne sangen heter: "Devil to the sun, feel any ..(?)" Stemmen er er jente som synger.. ellers så er det trance.. Er vel ikke så lett å vite, men om du syntes du har hørt noe lignende, så er det bare å si ifra! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Trenger litt hjelp.. noen her som vet hva denne sangen heter: "Devil to the sun, feel any ..(?)" Stemmen er er jente som synger.. ellers så er det trance.. Er vel ikke så lett å vite, men om du syntes du har hørt noe lignende, så er det bare å si ifra! 6313453[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
TuxMaster Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 dette er fjortis dance/trance jadde - sunshine Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Prøv Dj satomi - Castles in the sky i steden for. Eller Dj satomi - waves Mye av age pee kan være noe du liker. Du kan også finne noe på radioseven.se og se på musikken der. Kan være noe du liker der. Andy Lopez - Noche Del Amor (dj manian rmx) Candee Jay - Lose this feeling eller If I were you Dj dream - Hoppesangen (gammel da, men men) Dj Espen - New Gjallarhorn Theme East Clubbers - I walk alone eller Bungee E-rotic - oh la la la eller noe sånt. Mandaryna - Here I go again Klubbingman - Welcome to the club Dj picco har laget rmx av en sang som heter My heart goes up. Kan være noe for deg. Nightclubbers - Living the life ole van Dansk - How I Wish Milk Inc - Oceans apart Milk Inc - Living a Lie Qed - Love bites Scarf - Club Inferno Sven R G vs./and Bass T sine sanger Sylver - Lay all your love on me Clubgroovers - Warriors of Love Tune Up - Bass test Zoe - Come home Kommer ikke på flere, men skriver flere hvis jeg finner noen. Grunnen til at jeg vet disse er vel at jeg faktisk er 14 år nå Og er Dj på Elevkveldene våre Endret 26. august 2006 av Sorbon Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Må ha denne her i mine innlegg, helt sikkert utrolig mye bra låter jeg må få prøvd ut her =) Noen som husker hva denne heter : Det er en cover\mix av Aha's stay on these roads. Den gikk mye på mpetre rundt 2000-2002 Fet låt iallefall =) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 ahh, kule "sjangeren": - Kai Tracid - Trance & Acid - Jurgen Vries - The Theme - Neo Cortex - Elements - Neo Cortex - Prepare - Ayumi Hamasaki - Fly High (Voodoo And Serano Extended Mix) - Telescope - Echoes in Eternity 5965254[/snapback] Nå tar du vel litt hardt i? Kai Tracid - Trance & Acid, fjortiss? Værste jeg har hørt ... For å bidra: Blümchen - Heut Ist Mein Tag Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 M.A.D.R.A.S. - Woodoorave XPY - left & right United Nations - You And Me Newton - Streamline Dj Alligator - Welcome To Future Me & My - Fly High Lenke til kommentar
kattekatt Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) DJ Espen A - Gjallarhorn Heiko & Maiko - Glücklich Freddy Fader - The Sun Pakito - living on radio Azura - Run with me Ruki v Verh - Baju-baj Endret 3. oktober 2006 av kattekatt Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har ikke noe problem med å sta fram her. Mye som henger igjen fra russetiden for min del Alt av Cascada Alt av Milk Inc Så kan jeg ramse opp noen sanger jeg liker utenom: Basshunter - Welcome to rainbow DJ Mangoo - Eurodancer 4 strings - Let it rain Da Buzz - Dangerous Da Buzz - Alive Lenke til kommentar
tolan Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Heeei... Jeg er i samme situasjon som dei, men jeg har veldig mange bra sanger, med litt sånn smurfestemmer... Vis noen har forslag til sånne sanger jeg ramser opp nå, må dere tipse mei ? Gosanger: Akira-Million Miles Away From Home Barcera-Secret Of Love Barcera-Everlasting Love Crazy Ravers-Wonder Crazy Ravers-Wonderland Deep Spirit-You`re the one that i want Lacuna-Celebrate the summer Dj Cammy-Kiss Kiss Dj Carlee-All Around The World Dj Fergie-Let The Rythem Move You Dj Gillies-Beat is coming Dj Gillies-Age Of Love Dj Gillies-Crystal Ship Dj Playboy-Cube(Må høres) Roland Kenzo-Love Behind Dj Y-Wonderland Freddy Fader-The Sun<3 Kassandra-Wake Up Kim Sozzi-Break Up Raaban Inc-Time To Go(Beste sangen ever) Raaban inc-The Third Dimension Saphira-Just 4 You EastClubbers-Its A Dream Dette er akkuratt sånn jeg tror du hører på...Noen som har forslag til flere slike sanger ? Disse må høres ! Slenger på noen grupper som bare har bra musikk og jeg: Age Pee Dj Cammy Dj Gillies Dj Carlee Dj Satomi EastClubbers Ferry Corsten Armin Van Buuren Dj Tiesto Gigi`D Agostoni Groove Coverage ALT AV NIGHTCORE<3 (BEST!) Milc Inc Raaban inc Rave Allstars Starsplash Tune Up ! Freddy Fader Og har noen slik musikk ? Lenke til kommentar
tolan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Heeei... Jeg er i samme situasjon som dei, men jeg har veldig mange bra sanger, med litt sånn smurfestemmer... Vis noen har forslag til sånne sanger jeg ramser opp nå, må dere tipse mei ? Gosanger: Akira-Million Miles Away From Home Barcera-Secret Of Love Barcera-Everlasting Love Crazy Ravers-Wonder Crazy Ravers-Wonderland Deep Spirit-You`re the one that i want Lacuna-Celebrate the summer Dj Cammy-Kiss Kiss Dj Carlee-All Around The World Dj Fergie-Let The Rythem Move You Dj Gillies-Beat is coming Dj Gillies-Age Of Love Dj Gillies-Crystal Ship Dj Playboy-Cube(Må høres) Roland Kenzo-Love Behind Dj Y-Wonderland Freddy Fader-The Sun<3 Kassandra-Wake Up Kim Sozzi-Break Up Raaban Inc-Time To Go(Beste sangen ever) Raaban inc-The Third Dimension Saphira-Just 4 You EastClubbers-Its A Dream Dette er akkuratt sånn jeg tror du hører på...Noen som har forslag til flere slike sanger ? Disse må høres ! Slenger på noen grupper som bare har bra musikk og jeg: Age Pee Dj Cammy Dj Gillies Dj Carlee Dj Satomi EastClubbers Ferry Corsten Armin Van Buuren Dj Tiesto Gigi`D Agostoni Groove Coverage ALT AV NIGHTCORE<3 (BEST!) Milc Inc Raaban inc Rave Allstars Starsplash Tune Up ! Freddy Fader Og har noen slik musikk ? 7204947[/snapback] Lenke til kommentar
tolan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Heeei... Jeg er i samme situasjon som dei, men jeg har veldig mange bra sanger, med litt sånn smurfestemmer... Vis noen har forslag til sånne sanger jeg ramser opp nå, må dere tipse mei ? Gosanger: Akira-Million Miles Away From Home Barcera-Secret Of Love Barcera-Everlasting Love Crazy Ravers-Wonder Crazy Ravers-Wonderland Deep Spirit-You`re the one that i want Lacuna-Celebrate the summer Dj Cammy-Kiss Kiss Dj Carlee-All Around The World Dj Fergie-Let The Rythem Move You Dj Gillies-Beat is coming Dj Gillies-Age Of Love Dj Gillies-Crystal Ship Dj Playboy-Cube(Må høres) Roland Kenzo-Love Behind Dj Y-Wonderland Freddy Fader-The Sun<3 Kassandra-Wake Up Kim Sozzi-Break Up Raaban Inc-Time To Go(Beste sangen ever) Raaban inc-The Third Dimension Saphira-Just 4 You EastClubbers-Its A Dream Har noen slike sanger ? Dette er akkuratt sånn jeg tror du hører på...Noen som har forslag til flere slike sanger ? Disse må høres ! Slenger på noen grupper som bare har bra musikk og jeg: Age Pee Dj Cammy Dj Gillies Dj Carlee Dj Satomi EastClubbers Ferry Corsten Armin Van Buuren Dj Tiesto Gigi`D Agostoni Groove Coverage ALT AV NIGHTCORE<3 (BEST!) Milc Inc Raaban inc Rave Allstars Starsplash Tune Up ! Freddy Fader Og har noen slik musikk ? Lenke til kommentar
tolan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Heeei... Jeg er i samme situasjon som dei, men jeg har veldig mange bra sanger, med litt sånn smurfestemmer... Vis noen har forslag til sånne sanger jeg ramser opp nå, må dere tipse mei ? Gosanger: Akira-Million Miles Away From Home Barcera-Secret Of Love Barcera-Everlasting Love Crazy Ravers-Wonder Crazy Ravers-Wonderland Deep Spirit-You`re the one that i want Lacuna-Celebrate the summer Dj Cammy-Kiss Kiss Dj Carlee-All Around The World Dj Fergie-Let The Rythem Move You Dj Gillies-Beat is coming Dj Gillies-Age Of Love Dj Gillies-Crystal Ship Dj Playboy-Cube(Må høres) Roland Kenzo-Love Behind Dj Y-Wonderland Freddy Fader-The Sun<3 Kassandra-Wake Up Kim Sozzi-Break Up Raaban Inc-Time To Go(Beste sangen ever) Raaban inc-The Third Dimension Saphira-Just 4 You EastClubbers-Its A Dream Har noen slike sanger ? Dette er akkuratt sånn jeg tror du hører på...Noen som har forslag til flere slike sanger ? Disse må høres ! Slenger på noen grupper som bare har bra musikk og jeg: Age Pee Dj Cammy Dj Gillies Dj Carlee Dj Satomi EastClubbers Ferry Corsten Armin Van Buuren Dj Tiesto Gigi`D Agostoni Groove Coverage ALT AV NIGHTCORE<3 (BEST!) Milc Inc Raaban inc Rave Allstars Starsplash Tune Up ! Freddy Fader Og har noen slik musikk ? Lenke til kommentar
tolan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Heeei... Jeg er i samme situasjon som dei, men jeg har veldig mange bra sanger, med litt sånn smurfestemmer... Vis noen har forslag til sånne sanger jeg ramser opp nå, må dere tipse mei ? Gosanger: Akira-Million Miles Away From Home Barcera-Secret Of Love Barcera-Everlasting Love Crazy Ravers-Wonder Crazy Ravers-Wonderland Deep Spirit-You`re the one that i want Lacuna-Celebrate the summer Dj Cammy-Kiss Kiss Dj Carlee-All Around The World Dj Fergie-Let The Rythem Move You Dj Gillies-Beat is coming Dj Gillies-Age Of Love Dj Gillies-Crystal Ship Dj Playboy-Cube(Må høres) Roland Kenzo-Love Behind Dj Y-Wonderland Freddy Fader-The Sun<3 Kassandra-Wake Up Kim Sozzi-Break Up Raaban Inc-Time To Go(Beste sangen ever) Raaban inc-The Third Dimension Saphira-Just 4 You EastClubbers-Its A Dream Har noen slike sanger ? Dette er akkuratt sånn jeg tror du hører på...Noen som har forslag til flere slike sanger ? Disse må høres ! Slenger på noen grupper som bare har bra musikk og jeg: Age Pee Dj Cammy Dj Gillies Dj Carlee Dj Satomi EastClubbers Ferry Corsten Armin Van Buuren Dj Tiesto Gigi`D Agostoni Groove Coverage ALT AV NIGHTCORE<3 (BEST!) Milc Inc Raaban inc Rave Allstars Starsplash Tune Up ! Freddy Fader Og har noen slik musikk ? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er selv fjortiss nå.. ^_^ Dj Mangoo - Eurodancer Dj Satoni - Waves Lenke til kommentar
tolan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Franky B-Lifes for Loving (Alex M vs. Marc Van Damme remix) Barcera-Secret Of Love(Radio Mix) Sven R-G vs. Bass-T-Feel Fine Mike wind & Marc Korn-On My Way Deep Spirit-You`re the one that i want(Tune Up! vs. Cascada Remix) Lacuna-Celebrate The Summer(Tune Up! vs. Cascada Remix) Roland Kenzo-Love Behind Freddy Fader-The Sun Kassandra-Wake Up(Dj Satomi Short Edit) Raaban Inc-Time To Go Hi-Q vs. The Breezer-Into The Night(Radio Edit) Paolo Ligorio-The Colors Of My Life Central Seven-Neverland Gorgeous X-Fire(Marc Spirit Remix) Remax-I`ve Got The Love MLP feat. Laia-Winter Night(Orginal Clean Radio Mix) Ozi Meets Tom Mountain-Dreams 4 Elements-Turn Up The Bass Marco Juliana-I Wanna Be Your Star 4 Elements-Planet Love Bass Up!-Hold Me Back(Chris Cute Radio Mix) Ma.bra-Cursed Destiny H2K-Summermelody(89ers Remix) Deep Spirit-You`re Makin Me High(Ozi Radio Mix) Tunebazz Inc.-Just Wanna Leave Apollo Brothers-One Of Us (Barcera vs. Roland Kenzo Remix) Minozza Inc.-Running From The Rain(Freddy Hawk Radio Mix) Lunaspace-Wheres the party Zane and foster-big boom bang (cascada rmx) Dj sledge hammer-sunshine(Alex M vs. Marc Van Damme remix) Issue-everytime Pinball-Make it happen Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 DJ Roine - Ragnar Dj Roine - Nystrøm (Får ikke til den ø'n med to prikker over) Dette er så absolutt fjortiss trance med smurfevokal, egentlig så fjortiss at de nesten er stilige Teksten er noe spesiell da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dj Ross KLF - Last Train to Trancentral Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå