Demantios Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er det liksom en mix av mange "kjente" trancesanger? 5961939[/snapback] Nei, det tror jeg ikke. Er ca 4 min lang. Mulig det er et liveopptak, for kvaliteten på den er litt "tja". 5961957[/snapback] virker som en jallasang som har fått navnet bare for å bli spredd fortere Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Er det liksom en mix av mange "kjente" trancesanger? 5961939[/snapback] Nei, det tror jeg ikke. Er ca 4 min lang. Mulig det er et liveopptak, for kvaliteten på den er litt "tja". 5961957[/snapback] virker som en jallasang som har fått navnet bare for å bli spredd fortere 5963625[/snapback] Jaja! opp til deg om du vil gi deg en kjangs. Va no berre et tips. Ikkje noken så tvinge deg å skaffe den. Eg synest den er sjefs. Men den er verd et forsøk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) ahh, kule "sjangeren": - Kai Tracid - Trance & Acid - Jurgen Vries - The Theme - Neo Cortex - Elements - Neo Cortex - Prepare - Ayumi Hamasaki - Fly High (Voodoo And Serano Extended Mix) - Telescope - Echoes in Eternity Endret 22. april 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Ikke mange av dere som trer ut av skapet nei. Respect! Endret 22. april 2006 av Registrert Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 DJ Cammy - Shining Star DJ Cammy - On A Party Trip DJ Cammy - Celebrate The Summer DJ Cammy - When You Sing To Me DJ Cammy - Dancing In The Dark DJ Aligator - I Wanna Suck Your Lollipop Trooper - Jetplane C-Bool - House Babe (Pulsedriver rmx) Ray Knox - Fiesta Rocco - Street Knowledge Og nesten alle sangene på Hard Dance Mania cd'ene + DJ Cammy <3 Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 C-Bool - House Babe (Pulsedriver Vs. Rocco RMX) "Den sitte så ei kula!" Lenke til kommentar
kattekatt Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Crazy Duck - Klubbhoppers... genial Boten Anna - BassHunter Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hvorfor liker alle 'Boten Anna'? BassHunter har da sanger som er mye bedre enn den. Lenke til kommentar
kattekatt Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 er den eneste jeg har hørt fra basshunter, så jeg vet ikke. noen fler forslag: det meste av John Marks og DJ splash ameno - DJ quicksilver give it up - Party Pimpz One night in bankok - Vinyl Shakerz Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) EDIT: La den i feil forum. Post kan slettes. Endret 26. april 2006 av ThOms-N Lenke til kommentar
Linkit Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Noda er en gruppe med norske ungdommer mye fjortis trance for å so det sånn http://jkjk.tronder.net/NODA/ <--- der finner du alle sangene gratis til nedlasting Endret 26. april 2006 av Linkit Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) "DJ Digress - The Frequency" Kan minne litt om "Kernkraft 400 - Zombie Nation" EDIT: Satt på pc'en og hørte litt musikk og da dukket en gammel slager opp. Fantastisk "FEMALE VOCAL" Flip & Fill - Shooting Star For de som er Liverpool fans så har "Careca" en mix versjon av "You'll Never Walk Alone" Til han som ville ha plystresang: Trancecore Project - The Whistle EDIT: Berr ein liten leif! Endret 27. april 2006 av ThOms-N Lenke til kommentar
Kroll2pp Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hvis du liker smurfestemmer kommer du til å digge Nightcore Til han som likte plystresanger kan Caroline Marquez - The Killers Song anbefales Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Men er det noen som har sånn russemusikk med fløyter hvis dere skjønner hva jeg mener, så som sesongen snart starter. 5946190[/snapback] 2PM - C'mon, finnes i alle fall på Absolute Music 39. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Surferosa - Saturday Night Tine - Vil ha deg Dina - Hvis O-Zone - despre tine UD Project - Summer Jam Rollergirl - Superstar Eamon - Fuck it Edit: Glemte Da Buzz! De verste fjortissangene.. lol Endret 17. juni 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 A neverending dream - Cascada er en kongesang Celebrate the summer - Lacuna Kosmiklove - Floorfilla Odysee - Scarfee Ravers Fantasy - Tune Up Vet ikke om noen av disse er nevnt, men jeg så de ikke når jeg skumleste gjennom postene. Lenke til kommentar
Foxxravin Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Basshunter - Heaven Dj spectre - Hard Clan Caicek - Music With More Muscle Dj cammy - funny choon Endret 31. mai 2006 av Foxxravin Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Basshunter - vi sitter i ventrilo och spillar dota Stian K & Friends - Hvem er Arne [short TG Edit].mp3 kan poste flere når jeg er ferdig med å "skaffe" alle som er blidt postet og jeg kommer ut av skapet som bare det Endret 6. juni 2006 av complexity Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Bump bump. Starsplash C-Bool Dj Satomi Dj Stepho Rave Allstars Dj Cammy Siria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå