Mojo Pin Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Da jeg så tråden var scooter det første som falt meg inn.. Hard dance mania med innslag av smurfestemme.. Tøft av deg å stå fram, ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) begynner å bli lei av folket som sier "tøft at du står frem" og "kommet ut av skapet" jeg liker denne musikken og det er ikke noe jeg trenger å stå fram for å gjøre. alle liker forskjellig musikk etter hva som appelerer til dem.. ikke avfei musikk fordi du synes noe negativt om det og heller respekter at dem liker det. noen kommer sikkert til å kommentere at man respekterer dem som liker musikk som dette men det ville bare vært shitprat fra dems side. Endret 5. april 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
warpig Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 begynner å bli lei av folket som sier "tøft at du står frem" og "kommet ut av skapet" jeg liker denne musikken og det er ikke noe jeg trenger å stå fram for å gjøre. alle liker forskjellig musikk etter hva som appelerer til dem.. ikke avfei musikk fordi du synes noe negativt om det og heller respekter at dem liker det. noen kommer sikkert til å kommentere at man respekterer dem som liker musikk som dette men det ville bare vært shitprat fra dems side. 5874075[/snapback] Men, det var kanskje noe med trådstarterens måte å skrive det på og da: fjortis\russe trance tenkte å legge dette ut på "Trance bare det beste" tråden, men tror ikke det hadde passa helt inn der men smaken er som baken så mobb så mye dere vil.. Forresten så nevner jeg et par sanger når jeg først er i gang: 2ulimitid - no limit (er vel kanskje ikke riktig sjanger men) Rednex - cotton eye joe. Arena - jump. Baracuda - ass up. Lenke til kommentar
araneida Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hei, ehhh: Tune up - Ravers fantasy.... Tune up - Bounce.... Ziggy X - Free your mind... Deejay Playboy - in my dreams.. Dj Panda - Hardhouse... Techno - I Need A Miracle (club rmx) Dj Mangoo - Screw me... Dj Tiesto - BASS.... Special D - We are raving.. Special D - Come with me.. C-Bool - Feel attack.... Ziggy X - Rulez! C-Bool - House baby... C-Bool - Would you feel (Ziggy X RMX) BassHunter - Botten anna... BassHunter - Trance up... Osv... Men jeg må stille ett spørsmål og jeg... Jeg liker sånne smurfe sanger med litt hakk i plata på en måte, sånn som knullesangen og C-Bool - Would you feel og Special D - Come with me... HJELP!!! Pliz..... Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hakk i plata? Steve Murano! (ikke så mye smurfestemmer da) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Nytt: Lazard - living on the video Uniting beats - Listen feel enjoy Sven-R-G vs. Bass-T - I wanna be with you Sylver - Lay All Your Love On Me Sven-R-G vs. Bass-T - the sign 2006 Litt eldre: DJ pulse - just more DJ panda - paradise hotel DJ panda - telescope Mr bronkz - forever dancing Dj rankin' - objects of my desire Tonic & Serenity - Downhill Dancing må bare ta med den ultimate landeplage: Bangbros - bangjoy the music Rød = Best EDIT: slenger på et par sider og www.empe3.net www.djwitek.prv.pl www.djbachu.xt.pl www.eastclubbers.com www.puroeuro.com EDIT2: bytte fra rød til blå, siden rød ikke var behagelig for øyet Endret 15. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Just 4 You - Saphira Er ikke den samme som de andre Just 4 You sangene. DJ Playboy - Cube Vel, jeg skummleste tråden, og satser på at disse to ikke er nevnt. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg synes det jeg foreslo var fjortissmusikk.5859455[/snapback] Jeg synes ikke. Folk som hører på sånn musikk er ikke fjortisser engang. 5859521[/snapback] både ja og nei. happy hardcore er det mange som hører på det er musikk som Dj rankin og slikt. rosa helikopter(dårlig forslag vet) er mer fjortiss "trance" mer voksen musikk pleier å havne på dj tiesto, ferry corsten osv osv. husk den beste musikken av trance finner man på trance cd'r av og til hehe Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 både ja og nei. happy hardcore er det mange som hører på det er musikk som Dj rankin og slikt. rosa helikopter(dårlig forslag vet) er mer fjortiss "trance" mer voksen musikk pleier å havne på dj tiesto, ferry corsten osv osv. husk den beste musikken av trance finner man på trance cd'r av og til hehe 5932283[/snapback] 1: Har det noe med saken å gjøre at mange hører på happy hardcore? 2: Rosa Helikopter er ikke trance. 3: Hva mener du med den siste setningen? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jadde - Living to love you Anton 2004 - Right here waiting Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Glem ikke "Pulesangen" altså: Beatraxx - Project Well Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Glem ikke "Pulesangen"altså: Beatraxx - Project Well 5942791[/snapback] Also Known As Stønnesangen Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Rednex - cotton eye joe. Æhm! JAJA! Tok meg ein runde i mp3 mappene. Har jo alltids: Ian van Dahl - Castles in the sky Lasgo - Sometimes (pleier slå ann på fest) Shaun Baker - Push Milk inc <<-- Litt forskjellig Neo Cortex - Elements Barcode Brothers: - Dooh Dooh - Train - Flute (3 stykker) Roller Girl - Superstar (Måtte ha med ei skikkelig landeplage) Antiloop - Believe ATB - Don't stop Ayla (er vel litt mer relax) Fragma - Tocas Miracle Paradisio - Bailando (ROFL) Safri Duo - Played alive Blank & Jones - djs fans and freaks Dj Mangoo - Eurodancer DJ Kosmonova - Heaven's Gate DJ Valium - Bring the Beat Back jr project - keep it up sash - la primavera sash - equador Snap - Rhythm Is A Dancer Darude - Tear Apart Binary Finary (Denne finnes mangen varianter av) A.Moe - Mom Is Home Faithless - Insomnia La Cream - You Å sist men verst: Whigfield - Saturday Night (HAHA-off) Håper du finner noe av interesse. EDIT: Blei mye gammelt her. Endret 18. april 2006 av ThOms-N Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) er også på jakt etter slik musikk, kna også anbefale sunblock. Men er det noen som har sånn russemusikk med fløyter hvis dere skjønner hva jeg mener, så som sesongen snart starter. Endret 18. april 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Men er det noen som har sånn russemusikk med fløyter hvis dere skjønner hva jeg mener, så som sesongen snart starter. 5946190[/snapback] Har ikkje Dj Alligator noko sånn? Blow your whistle eller noko. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Den har jeg, finnes det virkelig ikke noe annet enn den?? Tror jeg har hørt sånne russesanger før. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 infernal - From paris to berlin (Dj alligator remix) Finn deg noko Dj alligator- Har vel berre russemusikk han. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Denne synest jeg er ganske sjefs: GIGI - Techno Dance Trance mix 2006 Trur ikkje det er det den heter, men finner den sånn. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er det liksom en mix av mange "kjente" trancesanger? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er det liksom en mix av mange "kjente" trancesanger? 5961939[/snapback] Nei, det tror jeg ikke. Er ca 4 min lang. Mulig det er et liveopptak, for kvaliteten på den er litt "tja". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå