glx-rider Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei! Jeg er kommet i den situasjonen at jeg liker skikkelig fjortis dance\trance sanger.ø.(vet ikke helt hva vi skal kalle det...) Synes da dette er vanskelig å finne, så om dere har noen tips til slike sanger med nesten smurfestemmer, eller catchy refreng så kom med det!!( vi snakker skikkelig hard dance mania stil og så videre..) Eneste kravet er at det inneholder vokalog ikke bare instrument.. Alt mottas med takk!! (tenkte å legge dette ut på "Trance bare det beste" tråden, men tror ikke det hadde passa helt inn der...) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei! Jeg er kommet i den situasjonen at jeg liker skikkelig fjortis dance\trance sanger.ø.(vet ikke helt hva vi skal kalle det...) Synes da dette er vanskelig å finne, så om dere har noen tips til slike sanger med nesten smurfestemmer, eller catchy refreng så kom med det!!( vi snakker skikkelig hard dance mania stil og så videre..) Eneste kravet er at det inneholder vokalog ikke bare instrument.. Alt mottas med takk!! (tenkte å legge dette ut på "Trance bare det beste" tråden, men tror ikke det hadde passa helt inn der...) 5856332[/snapback] Jeg har dessverre ikke noe forslag, men jeg må bare få sagt det at du er modig som tørr å stå fram Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 dj fluffy - castles in the sky Eastclubbers - walk alone eastclubbers - beat is coming Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 dj fluffy - castles in the skyEastclubbers - walk alone eastclubbers - beat is coming 5856432[/snapback] Hmmm eastclubbers og den stilen er det jeg leita etter vøtt.. Synd at min søkemotor Dc++ sliter så fælt med å finne sangene du nevnte da.. Fluffy finner jeg ikke noe av .. rare greier,, Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Cascada og Crazy Frog. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Jepp, du er absolutt modig som tør å komme ut av skapet med en slik innrømmelse. Det perfekte for deg må jo være sommerslagerer som folk nermest dreper andre når man hører på de. Jeg kan jo nevne noen høydepunkter: Peaches - i en rosa helikopter. bass bumpers - crazy frog Ozone - despre time /dragosta di tei. Eiffel 65 - blue. Endret 3. april 2006 av warpig Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei, gi da fyren noen skikkelige sanger da, ikke bare mobb han. 4 Strings - Let It Rain Astrada - To The Stars Ayumi Hamasaki - Depend On You (Svenson & Gielen Remix) Barcera - Secret Of Love (Central Seven Mix) Boombastics - Feel Me Chumi DJ vs. DJ Regi - Show Me Deejay Bee feat. Overflow - Sunrise (Dougal & Gammer Remix) DJ Aligator feat. Arash - Music Is My Language DJ Bomba - Crazy Pipe DJ Dean - It's A Dream DJ Ross - Dreamland (Rocco Remix) Fischerspooner - Never Win (Benny Benassi Remix) Fragrance - Don't Break My Heart (Alphazone Remix) Klubbheads - Let The Party Begin Magic D. - Someday Scott Brown - Fly With You Siria - Endless Summer Der har du et par sanger med catchy melodi og vokal. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei, gi da fyren noen skikkelige sanger da, ikke bare mobb han. 5858642[/snapback] Har du sett hva han spør etter? fjortis dance\trance sanger. Han spør etter fjortissmusikk, og når vi gir det til han så mobber vi han. Jeg synes det jeg foreslo var fjortissmusikk. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg synes det jeg foreslo var fjortissmusikk.5859455[/snapback] Jeg synes ikke. Folk som hører på sånn musikk er ikke fjortisser engang. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg synes det jeg foreslo var fjortissmusikk.5859455[/snapback] Jeg synes ikke. Folk som hører på sånn musikk er ikke fjortisser engang. 5859521[/snapback] Er det ikke?. Jeg hørte på sånn musikk når jeg var fjortiss, og alle jeg kjenner gjorde/gjør det. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg hørte på sånn musikk når jeg var fjortiss, og alle jeg kjenner gjorde/gjør det. 5859615[/snapback] Ok, that's not weird. Jeg hørte på Armin, Tiësto og Ferry når jeg var fjortiss, men musikk er jo noe subjektivt. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Hey! Snart 6år siden jeg var fjortis nå, men synes likevel den musikken er jevlig kul nå..(hadde ikke internett da, så fikk vel ikke mettet min lyst med alle sanger jeg ville da)Hører egentlig på alt annet også fra enrique til s.o.a.d, men smaken er som baken så mobb så mye dere vil.. så lenge dere har med en sang i kommentaren! Vil bare si takk for mange tips :D De sangene er akkurat den typen jeg lette etter! Vet dere flere så keep em coming! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Alle sangene til Günter? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 fant en sang til deg: Lacuna - celebrate the summer Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Sevendays. Siden deres er under konstruksjon, der lå det også noen låter. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Masse sanger fra "Hard Dance Mania" serien blant annet... Lenke til kommentar
Shen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hehe befinner meg i litt samme situajson for tiden, har vell noe med at våren er i anmarsj og at mye av det som kalles fjortisstrance er nært beslekted med italiensk og mer sydlig dancemusikk Noen låter jeg kan anbefale er: Andy Lopez - Noche del Amor Marco Juliano - I wanna be a star Zane & Foster - Big Boom Bang Antibazz vs Deep Melange - Wonderfull Life DJ Lhasa - Dancefloor Renegeda Masterz - Crystal Ship Starstylers feat Michi - Keep on Moving Presioso feat Marvin - In my mind Floorfilla - Komputermelody Eller så er sanger remixet av Gigi D'Agostino, Gabry Ponte, DJ Lhasa som regel en god indikasjon på at du har med sydlig dancemusikk å gjøre. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Takk igjen for tips.. Mye good her! Fortsett å komme med tips, sikkert mye "begravde skatter" enda. Til dere som er i samme situasjon som meg og Shen men ikke tør å komme ut av skapet, så kommer jeg med enda en artist. Det meste av Dj cammy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) vil bare si at dette er musikk jeg også liker du har min støtte hva med Groove Coverage - Poison Groove Coverage - Million Tears E-rotic - moonlight shadow DJ Pulse - Wonderland Ice - Can`t get over you Pont Aeri - Flying free Robert miles - one and one E-Type - Life Kongetrance Endret 4. april 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) godt og blandet Special D - come with me Cascada - Bad company Cascada - miracle Caramell - Efter Plugget Tess - The Second You Sleep 2 Unlimited - Jump For Joy Bambee - Bam Bam Bam Antique - Opa Opa Infinity - Naked in the rain Baracuda - Ass Up Baracuda - I leave the world today Daze - Superhero Lover Daze - Tamagochi Eiffel 65 - Blue Wamdue Project - King Of my Castle Reset - Blue Paradiso - Bailando Vengaboys - boom boom boom Dj Mangoo - Eurodancer Dj Dream - Hoppesangen DJ's at Work - Fly With Me Drömhus - Vil ha dig Alice Deejay - Will I Ever Hit N´hide - Space invaders Ice - Stay La cream - You Spin-Up - Sing Na Na Na Aqua - My Oh My ATC - Around the world ATB - Dont Stop The Tamperer - Feel It Gigi D'agostino - L'amour Toujours Gigi D'Agostino - The riddle Groove Coverage - God is a Girl Maxx - getaway Mousse T - Horny f.eks btw. Fjortiss er en tilstand Endret 5. april 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå