wiberos Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Det er ikke noe du skal se der nå. Det er feil med parametere her. Det vil ta lengre tid , men du skal utføre den samme som du har gjørt med --clean commando-- men nå skal du skrive----clean all og du, hvis disken din er den som er på post "11-"12 "så du skal ikke ha noe jumper du. For at hvis du hadde jumper på når du partitionerte under --Diskpart--da var det med limit cylinder og da ble det 32GB. Som slave det skal ikke væra noe jumper hos deg. Jeg tror vi er i mål etter det. Endret 4. april 2006 av wiberos Lenke til kommentar
Atterendag Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Håper da det. se her på bildet. skal det ta lang tid eller siden jeg skrev clean all .... 5 min har gått nå det har ikke skjedd noe :S Endret 4. april 2006 av shizor Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Håper da det. se her på bildet. skal det ta lang tid eller siden jeg skrev clean all.... 5 min har gått nå det har ikke skjedd noe :S 5869850[/snapback] Ja , det tar laengre tid. Det var ikke vel helt nødvendig, så du kan sikkert stoppe det. Når du skriver clean all , så fjernes alt fra disken----alt---.og valgte det for å rense helt disken din. Det er nok med bare clean hvis du skal fjerne den master boot record som inneholder partitions tabelen. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Det kan ta timer....så hvis du vil du kan stoppe den, og restarter. Endret 4. april 2006 av wiberos Lenke til kommentar
Atterendag Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Nei uff det viser fremdeles 32 Gb nå tok jeg bare clean da. jeg gjorde ikke det du sa på ¤44 Endret 4. april 2006 av shizor Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Nei uff det viser fremdeles 32 Gbnå tok jeg bare clean da. jeg gjorde ikke det du sa på ¤44 5869964[/snapback] Her er det morsomt ja. Navnet på den....er det ...automatisk? og partition på den ...hvordan kommet ut den? Du skal bare clean ...ikke noe create partition nå. Bare clean og restarte Endret 4. april 2006 av wiberos Lenke til kommentar
Atterendag Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Nei uff det viser fremdeles 32 Gbnå tok jeg bare clean da. jeg gjorde ikke det du sa på ¤44 5869964[/snapback] Her er det morsomt ja. Navnet på den....er det ...automatisk? 5869986[/snapback] Ok den var litt dårlig da hehe. jeg bare skrev noe faktisk. jeg er så trøtt. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ok, du skal søve nå tror eg. Før du starter PC'en i morgen da skal du kople fra den 80GB. disken. Du skal bare kople fra strømplugen.. Og vi ser hva vi gjør med det etter at du har startet. Jeg vil væra sikker at Pc'en din virkelig starter med en disk. Søve godt da! Lenke til kommentar
Atterendag Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Jeg prøvde nettop det du sa på #48 . Det fungerte faktisk ikke "boot failure". Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg prøvde nettop det du sa på #48 . Det fungerte faktisk ikke "boot failure". 5870068[/snapback] Ja det var det . Jeg såg det under egenskaper på disken din. Du har klart å få system og boot partition på 2 disker du. Gå i kontrollpanel og klick på mappealternativer.Da skal du finne der som står vis og fjerne X fra skjul beskyttede operativfiler eller noe sånt. Når du har gjørt det så du må åpne den rare disken og si oss hva står inne der. Endret 4. april 2006 av wiberos Lenke til kommentar
Atterendag Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Ja det var det . Jeg såg det under egenskaper på disken din. Du har klart å få system og boot partition på 2 disker du. 5870084[/snapback] Men går det inn på harddisk plassen det da. haha veit ikke åssen jeg har klart det, vet heller ikke åssen jeg fjerner den slags Lenke til kommentar
Atterendag Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Jeg kommer ikke inn på den da, Skjult. Lenke til kommentar
Atterendag Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Få det slik du ser der. 5870110[/snapback] Kommer fremdeles ikke inn :S Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Nå er vel jeg som burde sove. Det er mange greier her ser du, som forandrer heile tiden. Det beste er følgende: -Du beholder kun en disk på Pc'en din. Dvs den andre kobles fra. Siden den på 80GB har fått aaaaltfor stor oppmerksomhet, så den koples fra. -Da tar du din win CD'en og du utføre en helt reint installation av windows. Hva tror du, vil ikke væra greit nå? Endret 5. april 2006 av wiberos Lenke til kommentar
Atterendag Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 jeg tør ikke formatere den Wd på 200gb, jeg trur jeg heller prøver å finne ut av dette selv. Men Tusen takk for alle forslage som har blitt sakt, dere hjalp meg ivertfall med ett problem som var det dumme navnet da å den utrolige plassen. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 jeg tør ikke formatere den Wd på 200gb, jeg trur jeg heller prøver å finne ut av dette selv. Men Tusen takk for alle forslage som har blitt sakt, dere hjalp meg ivertfall med ett problem som var det dumme navnet da å den utrolige plassen. 5870134[/snapback] Ok ha det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå