kjaa Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg bruker C# og sql, men ønskeren overgang til java. Hva er da det beste jeg kan gjøre. Finnes det editorer som lager grensesnittet visuelt? Kan sql db brukes? Lenke til kommentar
___ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg bruker C# og sql, men ønskeren overgang til java. Hva er da det beste jeg kan gjøre. Finnes det editorer som lager grensesnittet visuelt? Kan sql db brukes? 5856086[/snapback] Visual Editor i Eclipse (www.eclipse.org) begynner å bli ganske moden. Det finnes kommersielle alternativer som er bedre, uten at jeg husker noen navn i farta. Hva mener du med "sql db"? Det finnes JDBC-drivere for de fleste databasemotorer, inkludert Microsoft SQL Server, som jeg tror du mener. Werner Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Borland sin JBuilder har en veldig god visuell GUI bygger. Enterprise versjonen koster penger men kan prøves gratis. Det finnes en Foundation versjon som er gratis. Om Eclipse sin visuelle GUI bygger er den samme som JBuilder er jeg ikke sikker... (Da Borland har donert JBuilder koden til Eclipse).... Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Har hørt veldig mye bra om NetBeans GUI editor (Matisse). Du kan lese om den her.. [EDIT] Og NetBeans er gratis, som Eclipse... [/EDIT] Endret 3. april 2006 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Personlig liker jeg Netbeans sin GUI editor bedre enn eclipse sin, men det er jo en smaksak. Lenke til kommentar
kjaa Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Takk for alle svar. Skal ta en kikk på alle. Lenke til kommentar
olona Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Likte i min tid JDeveloper bedre enn JBuilder. JDeveloper er bygd på JBuilder og er et Oracle produkt. Kan lastes ned gratis på oracle sitt nettsted. lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå