eliseo Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg en bærbar maskin i prisklassen 8000- 9000 kr. Jeg skal bare bruke den til dagligdags bruk som å skrive oppgaver, internett, redigere bilder osv.. Usikker på om jeg skal velge Intel Centrino eller en av AMD prosessorene, siden jeg ikke vet noe om AMD prosessorene. Så hadde vært fint om noen kunne fortelle litt om desse Har ikke så mye peiling på data, så vil gjerne ha noen tips om noen som kunne passe for mitt bruk. Endret 2. april 2006 av eliseo Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei og velkommen til forumet! Forslag: HP Pavilion dv5095 15.4"WXGA, Turion ML-37,2x512MB,100GB,DVD±RW,WLAN,XPH 9395 kr. Denne vil være god til alt utenom spilling. Den har en god cpu, mye minne, stor harddisk og mer. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Dell.no har veldig gode tilbud. Sjekk ut Inspiron 9400 og Inspiron 6400 Lenke til kommentar
muv Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvilken Acer modeller er å anbefale da? Og hvordan er varmeutviklingen på Turion prosessorene i forhold til på Centrino prosessprene? For varme betyr vel mer støy og kortere batterilevetid... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvilken Acer modeller er å anbefale da? Og hvordan er varmeutviklingen på Turion prosessorene i forhold til på Centrino prosessprene? For varme betyr vel mer støy og kortere batterilevetid... 5862259[/snapback] Turion ML bruker 35W og Turion MT bruker 25W. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå