Gå til innhold

X1900XT og Hiper Type-R 580W

Robin B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg ikke ser noen problemer med dette så er det noen over på Rage3d som mener at Hipern blir noe svak i forhold til et X1900XT. Om det er slik vet jeg ikke før om noen dager da jeg venter på pakken.. kjipt om den er for svak.

Opty 148 2800 Mhz 1,4v(Er hva jeg har )

Det under venter jeg på.

Corsair TWINX2048-4000PT 2x1024Mb

ABIT KN8

PowerColor Radeon X1900XT 512MB

Endret av Robin B
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er den ikke for svak, altså for lite effekt. Å i det hele tatt mistenke det viser bare at en ikke har peiling. Det kunne tenkes at det er problemer med kompatibilitet, men det er høyst usannsynlig.

5857425[/snapback]

Oppgitt effekt og reel effekt er to vidt forskjellige ting. Hadde det vært snakk om en Q-Tec 600W hadde jeg bedt ham holde seg unna, da disse ikke har bra rails. Som tildligere sagt, jeg regner med at det var det det var snakk om.

Lenke til kommentar
Oppgitt effekt og reel effekt er to vidt forskjellige ting. Hadde det vært snakk om en Q-Tec 600W hadde jeg bedt ham holde seg unna, da disse ikke har bra rails. Som tildligere sagt, jeg regner med at det var det det var snakk om.

5857655[/snapback]

Ja, det er to forskjellige ting. Men hvis denne Hiper'n var så usannsynlig dårlig, hadde det nok vært kjent. Selv en Q-Tec ville antakelig gått helt fint, vi snakker jo bare om maks 10 A for kortet (helst mindre) pluss resten av maskina, ikke noe spesielt krevende.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Jeg har de ja.

Kjører A8R32-MVP Deluxe, AMD X2 4400,X1900XT,HIPER R580,Sounblaster X-fi+Delta 44,WD Raptor 74GB+ WD 200GB,2x120mm og 2x 80mm vifter+styring..

Har aldri hatt noe problem og det er fortsatt masse igjen å ta av.

Klart skal du fyre opp med Crossfire og Vannkjøling mm så finnes det nok bedre alternativ, men til de fleste dødelige sitt bruk holder den i massevis :thumbup:

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

5857655[/snapback]

Ja, det er to forskjellige ting. Men hvis denne Hiper'n var så usannsynlig dårlig, hadde det nok vært kjent. Selv en Q-Tec ville antakelig gått helt fint, vi snakker jo bare om maks 10 A for kortet (helst mindre) pluss resten av maskina, ikke noe spesielt krevende.

5858052[/snapback]

en Qtec på 650 W klarer ikke å dra en normal pc (2 disker, 2 drev litt diverse utstyr tilkobla) med 6800U stabilt. sett det hos en fyr jeg kjenner... bytta til en Tagan 420W som funka helt fint. er Qtec et merke som kun er til for å svindle folk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...