Choke Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg skal kjøpe en ny LCD-skjerm. Har vurdert flere, men endre nok opp med en Samsung av noe slag.. Den skal være til gaming, og jeg lurer på hvor mye ms har å si. Vet at jo mindre, jo bedre. Men merker du noe forskjell på 4-8? Eller 8-12? Prisen skal helst ligge på mellom 2k-3k, helst ikke så mye over 3k Er det sånn at det er såå stor forskjell? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Skal ikke sverge på livet mitt, men tror ikke det er mange som klarer se forskjell mellom en god 4ms og en god 8ms skjerm. Samsung 940B 8ms Samsung 940BF 2ms Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 nå er det sånn på en 25ms så merker du det konstant. i spilling. ubrukelig etter min mening, neida går ann men en merker det. veldig ofte. jet har testet en fujitsu med 6800 på bf2 100 fps så har jeg testet en 3ms det går mye bedre, det kan hende en merker noe jeg antyder som etterslep da jeg flyr jetfly i loop, så gå for en 4ms iallefall, 2-3 ms er bare grå til grå det betyr ikke at sort til hvit refresh rate er forandret som på en 3ms ligger på 5.6 sekund. så 2ms eller 4 ms, da de fleste ikke oppgir sort til hvit. men har du råd til en 2ms så kjøper du det, sparer du 500kr ved å kjøpe 3 ms så gjør du det, her merker du garantert ingenting på 1ms grå til grå der gjerne sort til hvit er plent det samme. uansett om en flyr stealth figther i trippel loop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå