kimoajaj Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Heisann folkens! Legger ut noen bilder som jeg har tatt i løpet av den siste uka. Er vell ikke akkurat noen prakt værk men det for så være, en må jo holde interessen vedlike. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Bildet med snøscooteren fra siden var skikkelig fett! Digg komponering med den rene hvite snøen foran, og det uddyret av en snøscooter som kommer å bryter idyllen! Av de fire, likte jeg dette best. Landskapsbildene er litt kejdelige, Jeg liker ikke den typen bilder. Ikke det at det er noe galt med bildene på noen måte. Om du hadde hatt litt mer tid på silhuettbildet av scooteren kunne det blitt digg det også, men det ble litt for snapshoot. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg likte den siluetten ganske godt. Det ser ut som om hinmaen kommer opp av snøføyka, he he. Den V-formasjonen ble jo ganske effektiv også, i all sin enkelhet. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 De to snøscooterbildene var best. Speselt det første var bra. Det første landskapsbildet tror jeg ville vært bedre om det ble tatt en annen tid på dagen, dvs. ikke mot sola. Det siste bildet er alt for diffust. Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Heisann folkens! Takker så mye for konstruktiv kritikk!. Alle disse bildene ble liksom "tatt i farten" , kompisene mine har ikke alltid like mye forståelse for at jeg må av med ryggsekken og dra fram fotoapparaet hele tiden:). Bruker dere noen slags filter eller sol blender når dere tar bilder i motlys? (sol). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå