sippern Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har en stasjnær PC med to oppratør systemer på windos 98 og XP. ønsker og formatere den men får d ikke til, kan noen fortele meg hva jeg skal gjøre, har ingen av CD til oprativ systemene Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei og velkommen til forumet. Du kan laste ned en bootdisk på bootdisk.com, boot med den og skriv format c: PS: Denne er feilpostet. Lenke til kommentar
sippern Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) takker for d, men hvilken skal jeg bruke var flere der ble usikker Endret 3. april 2006 av sippern Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du kan foresten gjøre det litt lettere når jeg tenker meg om, gå til "Min Datamaskin" Høyreklikk på A: og velg formater. Velg der "Gjør denne disketten til en oppstartsdiskett for MS-DOS" og formater disketten. Følg deretter prosedyren i min forrige post. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Flyttes fra c# til windows-forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå