iChristian Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Min samboer har nettopp fått et digitalt speilreflekskamera og ønsker seg gjerne et fotokurs, så jeg lurer på om noen har noen å anbefale? Personen som kurset søkes til er: 19år Bor i oslo Canon kamera. Nybegynner. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Oslo Kameraklubb. Let på forumet eller nettet. De har visst glimrende kurs for nybegynnere. Lenke til kommentar
olemm Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Studentenes fotoklubb har også kurs, vet ikke i hvilken grad de har tilpasset sine kurs til digital (de har mørkerom og sånn, egne kurs det, riktignok). http://www.fotoklubben.no Lenke til kommentar
jangul Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Oslo Kameraklubb. Let på forumet eller nettet. De har visst glimrende kurs for nybegynnere. 5855923[/snapback] Jeg var på dette, og min mening er at det må være supert for en som er helt blank, eller i alle fall bortimot blank. Men dersom du kan det som står i bruksanvisningen kommer du til å kjede deg. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Noen som vet om slike kurs i Haugesund eller Bergen? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Også AOF og Friundervisningen har tilsvarende kurs over det ganske land, vil jeg tro. Ellers bør man sjekke den lokale fotoklubben på det stedet man bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå