tuXP-G Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei! Har lenge vurdert vannkjøling, men aldri egentlig hatt økonomien til det. Nå når muligheten endelig byr seg, så tenkte jeg at jeg skulle få satt sammen noe og endelig få prøvd dette. Planen er å få kjølt CPU, GPU og NB, og med tanke på at jeg kjører gamle Socket A AMD XP2500+ CPU med et Abit NF7-s rev2.0 HK og et Sapphire ATI9600XT skjermkort, så krever det litt eldre typer vannblokker. Jeg er forsåvidt heeeeelt utenforstående når det gjelder vannkjøling, så derfor bare satt jeg sammen et sett utelukkende bestående av utstyr fra AC siden de har alt som trengs for et Socket A system. CPU blokken GPU blokken Chipset blokken Radiatoren Pumpa Vanntanken Brakett for tank plassert i drev Forklaringen/unnskyldningen for at jeg har valgt dette er jo at jeg såklart syns det er passe rimelig, samtidig som at et oppsett av dette vil se temmelig bra ut i kabinettet mitt. Men hva trenger jeg av ekstrautstyr her? Evt noe å anbefale? Jeg har skjønt at jeg må ha korrosjonsvæske, slanger, nipler og gudene veit hva, og dette har jeg ingen peil på hvor mye jeg trenger av hver etc. Så noen innspill? Hvor mange meter slange trengs, evt hvilket merke er best? Hadde tenkt å bestille alt på microplex.no så ser gjerne at smådelene kommer derfra også... På forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå