Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcenn starter ikke

Anbefalte innlegg

Hei! I dag hendte det meg noe merkverdig. Jeg kjørte gjennom pcenn med nod32 og restarta etterpå, men pcenn ville ikke starte. Den stopper ved det første "bildet"så kommer opp, der hvor det står om minne og prosessor osv. nederst står det også noe om å trykke DEl for bios setup, jeg prøvdeå trykke DEl, men den reagerte ikke. Har prøvd alt jeg kommer på!

Noen som har peiling på hvordan jeg kan få min kjære pc på?

Endret av Gormos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! I dag hendte det meg noe merkverdig. Jeg kjørte gjennom pcenn med nod32 og restarta etterpå, men pcenn ville ikke starte. Den stopper ved det første "bildet"så kommer opp, der hvor det står om minne og prosessor osv. nederst står det også noe om å trykke DEl for bios setup, jeg prøvdeå trykke DEl, men den reagerte ikke. Har prøvd alt jeg kommer på!

Noen som har peiling på hvordan jeg kan få min kjære pc på?

5855838[/snapback]

Har du prøvd å kjøre i sikkermodus??

Lenke til kommentar

surlest, virker som stakkeren ikke kommer til stadiet hvor man kan velge sikkermodus.

Du kan prøve å "resette" cmos/bios. Om du har bruksanvisningen til hovedkortet står det hvordan du gjør det der. Om du ikke har det kan du lete etter en bumper der det står noe med cmos på siden, og flytte den over på pinnene ved siden, og deretter flytte den tilbake. Husk å dra ut strømkabelen/slå av strømforsyningen når du gjør dette.

Håper du forstår hva jeg mener.

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...