iChristian Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg vil gjerne bort fra MS Outlook, men jeg kan ikke, jeg er avhengig av et godt samarbeid mellom mail, kalender, kontaktfunksjon og at all informasjonen kan bli lagret i så få filer som mulig. Noen som har noen forslag til erstatter for meg? Thunderbird holdt dessverre ikke. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er ikke sikker på om det finnes noe annet e-post program for Windows som tilbyr kalender og exchangefunksjonalitet... Jeg bruker Opera sin e-postklient. Den har god håndtering av e-post og kontakter, men ikke kalender (hadde vært kjekt om dette hadde kommet i den nye versjonen) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Trenger ikke Exchange funksjonalitet, selv om det kan være fristende senere... Lenke til kommentar
roac Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er få ting som slår Outlook på dette, jeg har enda ikke klart å finne noe jeg synes er bedre. Og det kommer ikke til å bli enklere å finne noe som er bedre enn Outlook, når Office 2007 slippes. Det jeg har sett så langt er imponerende. Mye bedre brukervennlighet enn tidligere, og blant annet en søkefunksjonalitet som er sinnsykt mye bedre enn den vi har i dag. Men, nok om det. Hva er det du savner eller vil ha bedre siden du ønsker deg vekk fra Outlook? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Vil bort fra microsoft? hehe Litt det, og litt fordi jeg synes programmet er for tungt Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Da jeg gikk over til Firefox, så tenkte jeg også "hm, kanskje det finnes bedre epost-klienter der ute". Men etter å ha prøvd noen, deriblandt Thunderbird og Opera, så måtte jeg rett og slett tilbake til Outlook for å få funksjonaliteten jeg vil ha. Og nå som jeg bruker Exchange, er det ikke snakk om noe annet. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Da jeg gikk over til Firefox, så tenkte jeg også "hm, kanskje det finnes bedre epost-klienter der ute". Men etter å ha prøvd noen, deriblandt Thunderbird og Opera, så måtte jeg rett og slett tilbake til Outlook for å få funksjonaliteten jeg vil ha. Og nå som jeg bruker Exchange, er det ikke snakk om noe annet. 5861947[/snapback] Det triste er at jeg føler at du har rett. Eneste jeg kan tenke meg som er bedre er den versjonen til Mac, men litt drøyt å kjøpe Mac bare for det. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Trenger et alternativ som kan lese mail. Og søke etter mail enkelt. Ikke MS Outlook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå