kennethx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ok. Noen ide til og trene mystic? 5857759[/snapback] Bump. 5898758[/snapback] Regner med du mener Mysticism? En trainer hvert level (+5 hvert level) Low Level Angalmo: Chorrol Mages Guild Druja: Skingrad Mages Guild Medium Level Ita Rienus: Bravil Mages Guild Boderi Ferano: Imperial City (Mystic Archive in Arcane University) Master Trainer Dagail: Leyawiin Mages Guild Evt bare caste spells som er basert på Mysticism Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har Umbra sverdet, det fanger souler når de dør men det kommer altid at jeg ikke har stor nok gem... Hvordan finner jeg flere og større gemms? Lenke til kommentar
Matsols Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Slenger meg med på den. Hvor finner jeg soulgems ? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Mages Guild rundt i de forskjellige byene har soul gems. Du kan finne de i grotter o.l eller på døde fiender. I glassmonterne på arcane university ligger det noen grand soul gems, men du må være ganske god for å åpne den låsen. Gå til shrine of Azura (er en del av mainquest) og skaff deg Star of Azura (ikke gi den bort). Dette er en soulgem som kan brukes flere ganger (kun en soul om gangen Endret 17. mai 2006 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 du kan ikke fange noe med fire damage (størrelsen på sjelen påvirker bare hvor kraftig effekten blir)hvis du har en spell med fire damage da kan du enchante det til det du vil enchante av våpen,armor,ring,amulet og necklace Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jeg skjønner absolutt ingenting av enchanting, soulgems og alt det der jeg. Skjønte heller aldri noe av det i morrowind heller. Håper jeg klarer meg fint uten. 5857854[/snapback] ok, detter er VIKTIG! [1. enchanting brukes for og effektivisere våpen/armor etter eget valg. 1.2 for og enchante en gjennstand selv må du ha følgende: 1.2.1: være med i mages guild og være inne i Arcane Univursity 1.2.2: ha et spell (beskrevet senere) med feks. 10 pt. fire dmg. (ten point fire damage). 1.2.3: en soulgem med sjel inni (fåes med soultrap spells, neskrevet senere) desto høyere grad gem, desto bedre enchant. ( greater er bedre en petty osv.) 1.2.4: gull! 1.3: fremgangsmåte for enchanting 1.3.1: gå til et enchantin-stativ (finnes i arcane univoursity) 1.3.2: "bruke" stativet ( A-knappen på xbox360, space på pc) 1.3.3: velge hva slags soulgem du vil bruke, samt item du vil enchante. 1.3.4: velge "attribute", fire dmg, frost dmg, osv. (NB! lager du en kappe med 10 pts fire dmg, MISTER du ti hp permament mens du har den på deg) 1.3.5: trykke på "make" knappen. itemet vil komme inn i inventoryet ditt, og gullet vil forsvinne. 2.Soulgems/soultrap 2.1 Soultrap Ved og ha tomme soulgems i inventoryet ditt, kan du fylle disse ved og gjøre følgende: 2.1.1: skaffe deg et soultrapspell ( fåes kjøpt litt her og der, du kan også enchante våpen med dette) 2.1.2:bruke soultrappspellet på et monster/menneske i kamp. 2.1.3: drepe målet ditt mens spellet er aktivt ( målet lyser lilla) 2.1.3: Soulgemen i inventoryet ditt som passer best til størrelsen på sjelen på målet, fylles opp. En liten gem kan ikke fylles med en for stor sjel. Fulle soulgems kan enten brukes til enchanting (vist ovenfor) eller til og fylle opp enchanta våpen som er tomme for "charges" (mengde magi igjenn i våpenet) Soulgems kommer i størrelsene: (størst til minst) Grand: plass til 1200 "charges" greater common lesser petty: plass til 200 "charges" PS: si ifra på PM om evnt. feil! Endret 17. mai 2006 av madeo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå