Gå til innhold

TES: Hva Er Egentlig Soul Trap?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ka må eg fylle det opp i da?

5855850[/snapback]

Du må skaffe deg soul gems i passende størrelse (lesser, greater etc). Det hele går vel egentlig ut på å samle magisk energi, så hvis du har soul gems kan du enchante objekter, og du kan også bruke dem til å lade objektene opp igjen når de er tom for charge.

Lenke til kommentar
ok.  eg har slik Soul trapp staff.  men skall eg bruke den på fiendene?

5856622[/snapback]

Jeg vet ikke hvor lang effekten på staff'en er, men du må bare sørge for at du har charge og at du bruker den noenlunde rett før du tar nådestøtet. Ja, du må bruke den på fiendene sånn at du både har en tom soul gem og soul trap i effekt idet du dreper.

Lenke til kommentar

Må jo bruke staffen på dei fyrst då..

 

Dei vil lysa ein lilla/rosa farge når soul trap effekten er i effekt. Dør dei mens soul trap er på vil ein soul stone bli fylt opp, viss du har ein stor nok ledig.

 

Om du bruker våpen og har tilgang på enchanting shrines er det ein idè å ta soultrap 1sec på våpenet. Kostar nesten ingenting og bruker so lite charges at andre enchants på våpenet ikkje blir påverka, og du får ein sjel kvar gong du drep nokon. Einaste problemet kan vera at du ikkje kan velgja ut kven du vil soultrappa, og på den måten får grand soul gems med petty souls.

 

 

Med azura's star forsvinn litt av dette problemet, sidan det ikkje gjere noko om du får ein petty soul ein gong. Kan alikevel vera kjekt å ha meir enn ein grand soul viss du skal enchanta fleire items samtidig.

 

Ved å snekra mitt eige sverd hadde eg på lvl 5 eit fine steel long sword som gjorde meir skade enn Umbra (på grunn av fire damage) og soul trappa.

 

Lenke til kommentar
ja eg har komt inn i Universitetet.

 

ka trenger eg for og enchante da?  og koster det noe?    er det slik at eg lager potions? viss ikkje, kan noen si meg kordan eg gjørr det? :p

5859681[/snapback]

 

 

du trenger en sten med soul og en ting. sverd, rustning, ring. osv

 

hvilke sjeler gir mest.... retere sagt hva bør man fange i en grand soulgem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...