tomkve Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 heisan jeg kjøpte meg en ny sonyericsson w800i på torsdag, og i går kveld streiket den. når jeg setter den på, så blir den stående å lyse på 1. bildet som dukker opp, og det skjer ingenting annet noen som har vært borti dette problemet før kjøpte den på elkjop, har jeg da krav på lånetlf om denne må på reprasjon. håper det er noen her som kjenner litt mer til denne tlf ha en fortsatt fin kveld mvh Tom Lenke til kommentar
tomkve Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 heisan jeg kjøpte meg en ny sonyericsson w800i på torsdag, og i går kveld streiket den. når jeg setter den på, så blir den stående å lyse på 1. bildet som dukker opp, og det skjer ingenting annet noen som har vært borti dette problemet før kjøpte den på elkjop, har jeg da krav på lånetlf om denne må på reprasjon. håper det er noen her som kjenner litt mer til denne tlf ha en fortsatt fin kveld mvh Tom heisan tror jeg har funnet løsningen på problemet, og det er visst minnekortet som fulgte med, som har streiket. så jeg får ta kontakt med elkjøp og returnere minnekortet, og håpe jeg får et nytt, siden mobilen er helt ny 5855699[/snapback] Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tråden er feilpostet, flyttes til forhandlere og verksteder. Vær vennlig å gjør deg kjent med forumet slik at feilposting ikke skjer igjen. Forøvrig så regner jeg med at du får ordnet et nytt minnekort, men siden den er en del av telefonen så kan det hende mobilen din må inn for sjekk. Da har du krav på lånetelefon dersom reparasjon/sjekk tar mer enn 7 dager. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvis du akkurat har kjøpt telefonen, skal du normalt sett bare få et nytt minnekort med en gang (De har sånn 1 mnds garanti ting på Elkjøp) Hadde samme problem med min telefon, og fikk nyttminnekort med engang. Lykke til videre med fonen! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Du har sju dages returrett etter at du kjøpte telefonen. Innen den tid kan du enten heve kjøpet, eller få ny telefon. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (De har sånn 1 mnds garanti ting på Elkjøp) Hadde samme problem med min telefon, og fikk nyttminnekort med engang. 5864354[/snapback] 1 måneders garanti? Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Du har sju dages returrett etter at du kjøpte telefonen. Innen den tid kan du enten heve kjøpet, eller få ny telefon. 5866188[/snapback] Hvor har du det fra? Man har 14 dagers angrerett ved kjøp over nettet, men han har handlet i en butikk og har ingen rett. Elkjøp gir deg jo 30 dagers returrett, men det er hvis den er i tilnærmet lik stand, og det er den ikke når den ikke funker tilfredsstillende. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Elkjøp har kuttet ut denne ordningen på mobiler. Dette gjelder både for SE og Nokia, og ordningen er laget av produsentene selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå