b-real Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er ikke noen konspirasjonsteori, det er rett og slette en ondsinnet venstreradikal journalist som har sittet og lekt seg med photoshop og tenkt: Hvordan lager jeg Frp-logoen så lik et hakekors som mulig, uten at folk flest legger merke til det? 5857018[/snapback] Og dette vet du med harbarkede fakta? Mmm. Jeg syns dere legger for mye i dette, ærlig talt. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Den linkingen til den saken i finnmarksposten, vel, hvem har ikke sagt sine "pene" ord om personer som har annen hudfare og bor i norges land? Og nei, jeg er ikke FRP-tilhenger hvis noen skulle tro det. 5857020[/snapback] Det er en ting å være kritisk til innvandring slik det foregår idag. Som en god borger av Groruddalen, er jeg det selv. Å ytre sin redsel rett i ansiktet på en enkelt innvandrer kan være noe helt annet. Men igjen, jeg har kun møtt et fåtall av utkantsnorges rasister, og det hovedsaklig under førstegangstjeneten (og alle stemte Frp). Men dette er kun et lite representativt utvalg av ungdommen, og hva vet vel jeg om skikk og bruk utenfor storbyen... Endret 2. april 2006 av trøls Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er ikke noen konspirasjonsteori, det er rett og slette en ondsinnet venstreradikal journalist som har sittet og lekt seg med photoshop og tenkt: Hvordan lager jeg Frp-logoen så lik et hakekors som mulig, uten at folk flest legger merke til det? 5857018[/snapback] Og dette vet du med harbarkede fakta? Mmm. Jeg syns dere legger for mye i dette, ærlig talt. 5857036[/snapback] Jeg vet det ikke, men jeg er alikevel 100% sikker. Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Det er ikke noen konspirasjonsteori, det er rett og slette en ondsinnet venstreradikal journalist som har sittet og lekt seg med photoshop og tenkt: Hvordan lager jeg Frp-logoen så lik et hakekors som mulig, uten at folk flest legger merke til det? 5857018[/snapback] Og dette vet du med harbarkede fakta? Mmm. Jeg syns dere legger for mye i dette, ærlig talt. 5857036[/snapback] Hvis du ser på www.frp.no så ser du hvordan logoen ser ut. Hva er meningen med å manipulere med logoen slik raddisjournalisten i Nrk har gjort? Artikkelen er ikke et referat i fra Nrk's fotofiklingskonkurranse! Lenke til kommentar
magicus Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kanskje eg kaster bensin på bålet her men skitt au.. Frp har jo flere likhetstrekk med nazismen.. deres fremmedfrykt blandt annet.. Eller deres gjentatte utestengelser av interne medlemmer pga deres meninger som ikke sammenfaller godt nok med ledelsens. Samme skitten drev Hitler med.. Kanskje en logo endring er på sin rette plass? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 så klart har vi ingen håndfaste beviser, men jeg synes det er rart at de har satt sammen logoen sånn... hadde artikkelen blitt publisert i går, kunne jeg muligens latt det gå for en dårlig aprilspøk, men den der virker litt for suspekt... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er vel da også en grunn til at fylkesleder la press på denne rasisten som befant seg i FrP's rekker for at han skulle trekke seg ut fortest mulig. Å sparke ut rasister skaper neppe naziassosiasjoner. Angående den logoen så synes jeg ikke at det var det mest hakekors-liknende jeg har sett, men den så merkelig ut. Jeg hadde neppe laget en sak ut av kun dette i seg selv, for jeg har større grunner til å hate NRK. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Herregud, dette forumet er gjennomsyret av korttenkte FRPtilhengere. Big fucking deal om en av verdens siste, nesten uavhengige TV-kanal manipulerer en partilogo til å ligne et massesuggesjonslogo. Det er jo akuratt det partiet driver med. NSDAP holdt i sin tid på med det samme som FRP. De appelerte både til høyre og venstre i politikken. For eksempel lovet de et godt velferdstilbud med gode pensjoner o.l., samtidig som de lover både små familiebedrifter, og store lavere skatt osv. (og de fikk primært den økonomiske støtten sin fra storkapitalen, slik FRP også får) Endret 2. april 2006 av Just_blank26 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvis du ser på www.frp.no så ser du hvordan logoen ser ut. Hva er meningen med å manipulere med logoen slik raddisjournalisten i Nrk har gjort? Artikkelen er ikke et referat i fra Nrk's fotofiklingskonkurranse! 5857065[/snapback] En enkel grafisk jobb og sette 4 slike logoer sammen vil jeg heller tro er saken. Det er en rellativ enkel grafisk ting å sette sammen den logoen som NRK har laget. Den gir et bilde av at FRP har et flertall, altså de legger flere epler i bildet. Det tror jeg heller er mere en del av det som har skjedd en at det er NRK som skal drive skjult hets av FRP. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kanskje eg kaster bensin på bålet her men skitt au.. Frp har jo flere likhetstrekk med nazismen.. deres fremmedfrykt blandt annet.. Eller deres gjentatte utestengelser av interne medlemmer pga deres meninger som ikke sammenfaller godt nok med ledelsens. Samme skitten drev Hitler med.. Kanskje en logo endring er på sin rette plass? 5857072[/snapback] Sludder. FrP er blant partiene i norge som har minst til felles med nazistene rent politisk. Denne debatten har vi tatt i en annen tråd så spar oss for den søpla. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Legg også merke til hvordan media bevisst fortsetter å bruke påtroppende formann Siv Jensen enda frp har vedtatt at det ikke kommer noen ny formann, leder vil være tittelen slik jeg har forstått det.. Nrk og andre burde klart å fått det med seg og.. Liker ikke Frp, men man må respektere dem og ikke bruke hersketeknikker for å prøve å knekke dem.. Det slår bare tilbake.. Å kalle dem rasister, nasister og det som verre er er ikke konstruktivt, og det skaper bare en følelse i Europa og resten av verden at Norge er en gjeng med nynasister og rasister. Som sagt, det kommer bare til å slå tilbake på oss selv. De bør taes seriøst, for de er et populistisk parti som følger meningene i folket, er ikke noe galt i dette. Problemet er rett og slett at mange av de andre partiene er på kollisjonskurs med folkeopinionen, dermed tvinges mange til å gi sin stemme til det eneste partiet som tar folkemeningene på alvor. I enkeltsaker er frp enestående, dermed fortjener dem å være det største opposisjonsparti, men tviler at dem noen gang kan klare å styre Norge. De er som SV, ideologer med en ide, men kan den settes ut i live i sin helhet, neppe. Derimot er deler av ideene deres gode.. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er ikke noen konspirasjonsteori, det er rett og slette en ondsinnet venstreradikal journalist som har sittet og lekt seg med photoshop og tenkt: Hvordan lager jeg Frp-logoen så lik et hakekors som mulig, uten at folk flest legger merke til det? 5857018[/snapback] Og dette vet du med harbarkede fakta? Mmm. Jeg syns dere legger for mye i dette, ærlig talt. 5857036[/snapback] Det er den snilleste forklaringen, at det bare er en journalist som har vært litt morsom på egen hånd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kanskje eg kaster bensin på bålet her men skitt au.. Frp har jo flere likhetstrekk med nazismen.. deres fremmedfrykt blandt annet.. Eller deres gjentatte utestengelser av interne medlemmer pga deres meninger som ikke sammenfaller godt nok med ledelsens. Samme skitten drev Hitler med.. Kanskje en logo endring er på sin rette plass? 5857072[/snapback] Og dette gjør ikke andre partier som har medlemmer som ikke går overens med partiets program? Selfølgelig gjør de jo det, ellers er det jo ikke vits i å ha et parti. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kanskje eg kaster bensin på bålet her men skitt au.. Frp har jo flere likhetstrekk med nazismen.. deres fremmedfrykt blandt annet.. Eller deres gjentatte utestengelser av interne medlemmer pga deres meninger som ikke sammenfaller godt nok med ledelsens. Samme skitten drev Hitler med.. Kanskje en logo endring er på sin rette plass? 5857072[/snapback] Medlemmene som ble utesteng var jo de bruneste av alle... så innlegget ditt er ikke logisk i det hele tatt. Men den diskusjonen hører ikke hjemme her. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er ikke noen konspirasjonsteori, det er rett og slette en ondsinnet venstreradikal journalist som har sittet og lekt seg med photoshop og tenkt: Hvordan lager jeg Frp-logoen så lik et hakekors som mulig, uten at folk flest legger merke til det? 5857018[/snapback] Og dette vet du med harbarkede fakta? Mmm. Jeg syns dere legger for mye i dette, ærlig talt. 5857036[/snapback] Det er den snilleste forklaringen, at det bare er en journalist som har vært litt morsom på egen hånd. 5857119[/snapback] o0o Big deal. Vi har da pressefrihet og ytringsfrihet(som dere skryter sånn av). Det er ikke begått noen lovbrudd i artikkelen, eller? Morsomt hvor lite som skal til for å tirre dere frp'ere. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Det er ikke noen konspirasjonsteori, det er rett og slette en ondsinnet venstreradikal journalist som har sittet og lekt seg med photoshop og tenkt: Hvordan lager jeg Frp-logoen så lik et hakekors som mulig, uten at folk flest legger merke til det? 5857018[/snapback] Og dette vet du med harbarkede fakta? Mmm. Jeg syns dere legger for mye i dette, ærlig talt. 5857036[/snapback] Det er den snilleste forklaringen, at det bare er en journalist som har vært litt morsom på egen hånd. 5857119[/snapback] o0o Big deal. Vi har da pressefrihet og ytringsfrihet(som dere skryter sånn av). Det er ikke begått noen lovbrudd i artikkelen, eller? Morsomt hvor lite som skal til for å tirre dere frp'ere. 5857137[/snapback] Det var kanskje ikke så mye nei, men det er en av de mange dråpene som nå har gjort at begeret flyter over Endret 2. april 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kanskje eg kaster bensin på bålet her men skitt au.. Frp har jo flere likhetstrekk med nazismen.. deres fremmedfrykt blandt annet.. 5857072[/snapback] Det bålet tenner vi heller opp i tråden som omhandler slike dumme og ubegrunnete utsagn som dette her, eller "FrP er onde". Eller deres gjentatte utestengelser av interne medlemmer pga deres meninger som ikke sammenfaller godt nok med ledelsens. Samme skitten drev Hitler med.. Kanskje en logo endring er på sin rette plass? 5857072[/snapback] Logoen er fin som den er, men er det ikke rimelig at man prøver å holde seg i samme ideologiske linje fremfor å vippe frem og tilbake ettersom man bytter hoder i ledelsen? La meg sitere Lordi: "Now choose to join us, or go straight to hell". Det faller seg naturlig at en lederskikkelse i et parti bør være nogenlunde enig med partiets politikk, for det er da han gjør en god jobb.Det Hitler derimot drev med til forskjell fra andre partier, var hijacking av et parti f.eks. Det er vel heller slikt du vil at skal skje? Hitler drepte vel også meningsmotstandere innad i partiet, men det har jeg enda ikke sett Carl I. eller Siv gjøre (og jeg håper at jeg slipper å se det). Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvordan hadde for eksempel dere RV'ere likt om TV2 hadde formet logoen deres som en dødningeskalle på nyhetene? Og nei, jeg stemmer ikke FrP, jeg er medlem i Venstre. Jeg synes som sagt bare at slikt passer seg dårlig, enten det er partier på venstre- eller høyresiden. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det Hitler derimot drev med til forskjell fra andre partier, var hijacking av et parti f.eks. Det er vel heller slikt du vil at skal skje? Hitler drepte vel også meningsmotstandere innad i partiet, men det har jeg enda ikke sett Carl I. eller Siv gjøre (og jeg håper at jeg slipper å se det). Hitler likviderte motstanderne sine innad i partiet først mange år etter at NSDAP hadde kommet til makten. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 o0o Big deal. Vi har da pressefrihet og ytringsfrihet(som dere skryter sånn av). Det er ikke begått noen lovbrudd i artikkelen, eller? Morsomt hvor lite som skal til for å tirre dere frp'ere. 5857137[/snapback] Å gjentatte ganger trykke AP's logo med en utskåren hammer og sigd tvers over gir folk subliminale inntrykk av partiet som kanskje ikke er sanne. Slikt skal media holde seg for gode for; det er ikke fordi de har liten makt over folk at de kalles en 'statsmakt'. Det samme gjelder da selvsagt om det var noen som begynte å koble denne modifiserte FrP-logoen mot hakekorset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg