Gå til innhold

Nrk fortsetter med sin hitling av Frp

Anbefalte innlegg

I NRKs nyhetsoppslag om "Ny rekordmåling for Frp", den 31 mars, har NRK satt sammen logoen til FrP for å minne mest mulig om en swastika, nazistenes logo.

http://www.nrk.no/img/517455.jpeg

Dette er et grovt propagandaovertramt fra NRKs side. Hadde det vært på en humorside, så hadde dette vært noe helt annet. Men her driver NRK helt åpenbart med subliminal påvirkning i ordinære nyhetsrapportering. Det er jo ikke noe nytt at NRK driver hitling, rassing og brunskvetting mot FrP. Tevrtimot var det NRK som begynte med denne perverteringen av den offentlige debatt i Norge.

Dette er så grovt at det nå må være legitimt for FrP å gå inn for en nasjonal boikottaksjon mot NRK-lisensen. FrPs velgere kan ikke være forpliktet til å være med på å betale for denne korrumperte propagandainstitusjonen. Sivil ulydighet må her være helt i sin skjønneste orden.

Slik går altså lisenspengene dine til! Dette må føre til en massiv boikott av NRK-lisensen.

Årsaken er selvfølgelig at NRK ikke har interesse av et parti som ønsker å avvikle NRK-lisensen.

I stedet for å argumentere mot FrP på det, velger arbeiderpartistatens propagandaorgan NRK, heller å drive med denne formen for subliminal hitling.

http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5591808.html

Endret av Fromage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet.. det er en grunn til at hele norge har begynt å hater innvandrerne, og det er mye værre en at folk ikke stemmer på FrP...

Er prinsipielt imot dette, men må innrømme at jeg ler for meg selv litt når jeg ser det^^

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Hehe... ikke akkurat noen bombe at det var NRK som gjorde det. Alle vet jo at NRK er politisk blodrød, gamle AKP/RV folk fra de glade 60/70årene som trekker i trådene der i gården.  :whistle:

5856872[/snapback]

Trodde bernander var blå eg..

5856921[/snapback]

Ca. 70 % av den norske journaliststanden stemmer AP og SV. Vil tippe at raddiskanalen NRK på Arafathøyden (heretter omdøpt til Hamashøyden) har en større andel med rødfis.

Hva Bernander stemmer er således irrellevant.

Lenke til kommentar

Ærlig speaking, hvor mye godvilje legger dere i det bildet som skal ha et skjult budskap? Dere legger for mye i det..dere lager konspirasjoner om et bilde som jeg ikke syns har så veldig mye logikk egentlig.

At NRK har sine svin på skogen og ikke er 100% politisk fristilt vet jeg ingenting om, men dette blir for latterlig å lage konspirasjonsteorier ut av det bildet.

Lenke til kommentar
Ærlig speaking, hvor mye godvilje legger dere i det bildet som skal ha et skjult budskap? Dere legger for mye i det..dere lager konspirasjoner om et bilde som jeg ikke syns har så veldig mye logikk egentlig.

At NRK har sine svin på skogen og ikke er 100% politisk fristilt vet jeg ingenting om, men dette blir for latterlig å lage konspirasjonsteorier ut av det bildet.

5857004[/snapback]

Det er ikke noen konspirasjonsteori, det er rett og slette en ondsinnet venstreradikal journalist som har sittet og lekt seg med photoshop og tenkt: Hvordan lager jeg Frp-logoen så lik et hakekors som mulig, uten at folk flest legger merke til det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...