Abruzzi Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hei! Jeg skal nå starte og studere og det kreves en bærbar PC der jeg skal starte. Er derfor på utkikk etter en god bærbar PC eller iBook som kan brukes til skole arbeid. Siden budsjettet er litt stramt tror jeg apple maskiner blir litt dyre. Har også lyst til og bruke laptopen til litt spilling og batteri levetiden bør være rimelig god. Har lyst på en solid pc som er god og ikke noe dritt som blir herpa etter et par år. Rundt 8 til 12 lapper tror jeg burde bære greit og en god investering. EDIT: SE gjerne her PC Express for jeg får litt rabatter der. Falt for Acer sin ferrari PC da Endret 2. april 2006 av oleeid Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Personlig har jeg veldig sans for størrelsen 14,1" Widescreen på laptops. Dette er stort nok til at man får plass til litt ytelse, samtidig som den ikke blir for diger å drasse rund med seg. 15,4" går jo greit det også da. Men jeg ville foretrukket 14,1". Hvor store rabatter får du hos PC Express. Uansett så syns jeg ACER TM 3222WXMi bør fremstå som en ypperlig kandidat. På sikt kan du jo stappe inn en ekstra minnebrikke om det blir for lite. 14,1" med Radeon X700 grafikk samt en relativt kraftig Pentium-M 2,0GHz prosessor. Jeg er ganske så sikker på at dette hadde vært mitt førstevalg om jeg skulle hatt studentmaskin med litt spill-egenskaper. Spesielt om jeg hadde fått rabatt på den. Muligens ville jeg kanskje ventet litt til de får oppgradert en 14,1"-modell med Intel Core-Cuo. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Tror jeg får det til den grønne prisen der ca som er uten moms. Vet du når Core Duo kommer da? For jeg må ihvertfall ha denne pc'en til studiestart. Kan sikkert også være litt dyrere en det der. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Core-Duo har jo begynt å komme på mange bærbare nå. Men har ikke sett det på en 14" som i tillegg har en finfin grafikkløsning. Når er studiestart? Endret 2. april 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Er ikke før August. Men vil egentlig ha den så tidlig som mulig nå så jeg får lagt inn alt som skal være på den og dama kan bruke den til å spille maple story på mens jeg bruker min egen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Forslag: Asus A6Ja 12080 kr Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå