Mass Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Finnes det noe håp for oss, eller må vi bite i det sure eple å kaste bort kyro2 kortet? Leste at det skal snart komme et nytt kyro2 kort som er bedre fordi det vil ha T&L støtte noe som vel er artig. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Trodde Kyro var dødt jeg nå? Kyro hadde jo MEGET potensiale! Synd at det ikke kom Kyro 3... Tror at det er best skifte skjermkort visst du skal ha MONSTER GRAFIKK! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Vent til NV30 kommer (GeForce5?) fra NVidia, da faller prisene på GF¤ TIxxxx serien enda mer (håper jeg). Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 De var på vei med et Kyro2 SE chip ( Prophet 4800 ), men en artikkel fra OverClockers Online fikk denne responsen fra Hercules: > Hercules have asked us to remove this article because they have decided to cancel the release of the 3D Prophet 4800 with the KYRO2 SE chipset < Dette står også hos http://www.pvr-net.com/ og der kan vi få krisepsykiatrisk behandling :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 de som lagde kyro brikka, ble kjøpt opp av intel, fordi intel hadde lyst til å bygge kyro teknikken inn i de nye cpuene. tipper det blir vilt bra jeg. kyrobrikken var jo helt vilt bra oppbygd i opengl, synd det ikke gikk bra med den. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Eh...hvilke deler av teknologien skulle Intel bruke? Det eneste som var bra med Kyro var at occlusion ble gjort på et tidlig stadie, det er den eneste grunnen til at kortet klarte å henge med såvidt...resten av kortet var rimelig latterlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå