Lemkin Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 ja, noen moderatorer som kan lage en? Jeg kan vel ikke lage en jeg, må vel en moderator til (?). 5862272[/snapback] Du skrev i førsteposten at du ikke hadde funnet noen tidligere så jeg siterer megselv fra lengre oppe. Hvilket parti stemmer/hadde du stemt på? fra 2003da har jeg stemt, hva stemte du? fra høsten 2005 Lenke til kommentar
Havana Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hører dere ikke på hva som blir nevnt, hva har Frp tenk til å gjøre med at alle skal ha like muligheter til helsetjenester, og ikke at det offentlige helsevesen er dårlig, og at en hvis en skal ha god behandling må gå til privatlege? svar på det da, sykehus til alle betyr ikke et anstendig sykehus til alle Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hører dere ikke på hva som blir nevnt, hva har Frp tenk til å gjøre med at alle skal ha like muligheter til helsetjenester, og ikke at det offentlige helsevesen er dårlig, og at en hvis en skal ha god behandling må gå til privatlege? svar på det da, sykehus til alle betyr ikke et anstendig sykehus til alle 5863069[/snapback] FrP ønsker at du selv skal kunne velge hvilket sykehus du vil bruke, og at staten betaler en fast pris for operasjonen, uansett om det er privat eller offentlig. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 at staten betaler sykehusene etter antall behandlede pasienter? eller? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 at staten betaler sykehusene etter antall behandlede pasienter?eller? 5863556[/snapback] For å si det enkelt - ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå