efikkan Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 OK, da tror jeg at jeg vil bestille noen. Men er det Live-cd eller er det fullversjonen, eller kan jeg velge begge deler? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Det følger med både Live-CD, og installasjon-CD. Det er på en måte et cover med to lommer, og i den ene lommen er det Live-CD, og i den andre en installasjons-CD. Endret 3. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Det følger med både Live-CD, og installasjon-CD.Det er på en måte et cover med to lommer, og i den ene lommen er det Live-CD, og i den andre en installasjons-CD. 5860640[/snapback] Og så får jeg velge om jeg vil ha 64bits eller 32bits? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg fikk en liten mengde 64bit-CDer, en hel haug 32bit-CDer, og noen Mac-CDer. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Jeg fikk en liten mengde 64bit-CDer, en hel haug 32bit-CDer, og noen Mac-CDer. 5860717[/snapback] Men fikk du velge at du ville ha noen på 64bit osv.? Eller er en del 64bit, en del 32bits osv.? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Dersom man velger "Custom request" kan man skrive inn selv hvor mange CDer du vil ha av hver type. Det er også noen forhåndsinstilte valg, der det står hvor mange du vil få av hver type. Registrer deg, og logg inn på https://shipit.ubuntu.com/, og se. Endret 3. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Dersom man velger "Custom request" kan man skrive inn selv hvor mange CDer du vil ha av hver type. Det er også noen forhåndsinstilte valg, der det står hvor mange du vil få av hver type. Registrer deg, og logg inn på https://shipit.ubuntu.com/, og se. 5860761[/snapback] OK, takk. Jeg skal prøve. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Da har jeg bestillt noen. Så kommer de vel i posten om ei god stund. Så får jeg håpe at jeg får mange over til Linux i hjemkommunen. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Helt greit at Ubuntu kjører et prosjekt at de gir bort gratise plater med Ubuntu på, men da får de for fanken klare å levere det før felles ferien å. Tar jo flere månder.Med ei god linje, som jeg selv har, så er det ikke noe problem å få tak i Linux allikevel. 5858423[/snapback] Poenget er at man skal kunne bestille flere og gi bort. Hvis du ikke liker å få gratis CDer, så er det jo bare å la være, for all del. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har da ikke noe i mot at de gir bort gratis cd plater. Skjønner bare ikke vitsen når det tar flere månder før man faktisk får cd`ene i posten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nei, betaler ingenting. Jeg har gjort dette... kom med posten noen uker senere 5855204[/snapback] Jeg fikk mine etter 5 måneder elns. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har da ikke noe i mot at de gir bort gratis cd plater. Skjønner bare ikke vitsen når det tar flere månder før man faktisk får cd`ene i posten. 5861358[/snapback] Som sagt, det er først og fremst for å gi bort til andre. Det blir liksom ikke det samme å gi bort CD-R plater med tusjskrift på. Dessuten er CDene i bedre kvalitet og ser finere ut enn brenne-CDer. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har da ikke noe i mot at de gir bort gratis cd plater. Skjønner bare ikke vitsen når det tar flere månder før man faktisk får cd`ene i posten. 5861358[/snapback] Som sagt, det er først og fremst for å gi bort til andre. Det blir liksom ikke det samme å gi bort CD-R plater med tusjskrift på. Dessuten er CDene i bedre kvalitet og ser finere ut enn brenne-CDer. 5862103[/snapback] Jepp. Det er nok mange som får inntrykk av at Linux er uproffesjonellt (med hjemmebrente plater) og muligens usikkert og mange har sagt nei til slike plater (vet jeg). Men jeg er ikke av den oppfatning, så jeg klarer meg godt med hjemmebrente plater. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det er vel egentlig ikke noen vits å bestille CDer nå. Da Dapper Drake kommer om 2 måneder Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Fikk en regning på 120kr fra et Nederlands firma (Gidda ikke betale). Det var for 3 månder siden. Var 115cder jeg hadde bestilt. Har ennå fått dem. Var regningen på ubuntu cdene? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Fikk en regning på 120kr fra et Nederlands firma (Gidda ikke betale). Det var for 3 månder siden. Var 115cder jeg hadde bestilt. Har ennå fått dem. Var regningen på ubuntu cdene? 5863567[/snapback] Det var nok tollen på cdene. Les her. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Viste jeg bare skulle tatt 80cder (Det jeg trekte). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Viste jeg bare skulle tatt 80cder (Det jeg trekte). 5866630[/snapback] 80?! Hva skal du med så mange? jeg har en 5-6 stykker igjen, av 10 jeg bestilte. Pluss en skuff med en 20 stk av 5.04. Hvem gir dere egentlig til? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Jeg ville ikke hatt problem med å dele ut hundrevis. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Regnestykket er enkelt: 115 - 30 (Venner, ja det er en tvang ) 85 - 15 (PC fiks - Gir alltid ut en ubuntu plate, samt å lage dualboot med) 60 - 10 (Mistet) 50 - 25 (Dele ut på diverse steder jeg er) =25 (Deles ut på andre måter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå