Gå til innhold

Gratiscd med Ubuntu, må jeg betale porto?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det følger med både Live-CD, og installasjon-CD.

Det er på en måte et cover med to lommer, og i den ene lommen er det Live-CD,

og i den andre en installasjons-CD.

5860640[/snapback]

Og så får jeg velge om jeg vil ha 64bits eller 32bits?
Lenke til kommentar
Helt greit at Ubuntu kjører et prosjekt at de gir bort gratise plater med Ubuntu på, men da får de for fanken klare å levere det før felles ferien å. Tar jo flere månder.

Med ei god linje, som jeg selv har, så er det ikke noe problem å få tak i Linux allikevel.

5858423[/snapback]

Poenget er at man skal kunne bestille flere og gi bort. Hvis du ikke liker å få gratis CDer, så er det jo bare å la være, for all del.

Lenke til kommentar
Jeg har da ikke noe i mot at de gir bort gratis cd plater. Skjønner bare ikke vitsen når det tar flere månder før man faktisk får cd`ene i posten.

5861358[/snapback]

Som sagt, det er først og fremst for å gi bort til andre. Det blir liksom ikke det samme å gi bort CD-R plater med tusjskrift på. Dessuten er CDene i bedre kvalitet og ser finere ut enn brenne-CDer.

Lenke til kommentar
Jeg har da ikke noe i mot at de gir bort gratis cd plater. Skjønner bare ikke vitsen når det tar flere månder før man faktisk får cd`ene i posten.

5861358[/snapback]

Som sagt, det er først og fremst for å gi bort til andre. Det blir liksom ikke det samme å gi bort CD-R plater med tusjskrift på. Dessuten er CDene i bedre kvalitet og ser finere ut enn brenne-CDer.

5862103[/snapback]

Jepp. Det er nok mange som får inntrykk av at Linux er uproffesjonellt (med hjemmebrente plater) og muligens usikkert og mange har sagt nei til slike plater (vet jeg).

Men jeg er ikke av den oppfatning, så jeg klarer meg godt med hjemmebrente plater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...