Gå til innhold

Verdens beste band?


Zeppelin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Observasjon: Metal-folket er overrepresentert her på forumet.. (ikke at det er noe galt med det)

 

Med fare for å være kjedelig: Pink Floyd

Kan godt dra frem band som gir mer kred å nevne, men jeg tror mange vil være enig i at dette er det beste som har blitt skjenket oss audiofile.

Lenke til kommentar

La oss bare legge denne diskusjonen død en gang for alle;

 

Opeth :yes:

 

Og med det nyeste albumet "Damnation" som ble sluppet nylig har de glidd en smule vekk fra Death Metal (kan jo diskuteres :wink: ) og litt mer mot proggressiv rock. Vet ikke helt hvor godt jeg liker utviklingen, men noe sier meg at vi i fremtiden får høre litt skikkelig metal fra Åkerfeldt & co igjen!

Lenke til kommentar

Ooooh... Som many choices, so little time...

 

Klarer ikke å velge verdens beste, så jeg drar med meg ett knippe (meget) subjektivt utvalgte band på min ferd...

 

Judas Priest (British Steel 4 EVER!!!! :D )

Helloween (Var noen som skrev "Hail to the pumpkins" eller.no... Blir med på den jeg :) )

Black Sabbath (I am Iron Man :wink: )

Metallica (Trenger jeg si mer?)

Eagles (finn fram Hotel California, slapp av og nyt)

Simon & Garfunkel (kanskje litt vel rolig for metal-gutta her, men det driter jeg i :wink: )

Smokie (ikke le :D )

Bruce Springsteen & The E Street Band (The Boss er fremdeles The Boss etter min mening)

Bon Jovi (Klissete... So what? :p )

Iron Maiden (samling under konstruksjon, men jeg liker det jeg har hørt så langt)

Dire Straits (Mr. Knopfler og gitaren hans... Sukk...)

Rolling Stones (I'm on the cover of....)

Rhapsody (litt sære temaer, men melodiøst og fint syns jeg)

Wishbone Ash (fremdeles under utforskning, men det jeg har hørt er brukbart)

Twisted Sister (I wanna rock... :D )

 

...og mange fler... Kunne sikkert gjort lista enda lenger, men da er jeg redd folk begynner å snorke :D :D :D

Lenke til kommentar
uten tvil METALLICA ingen over ingen ved siden

Følg med:

Mitt valg faller utvilsomt på Led Zeppelin!  :woot:

 

Over eller ved siden av? Nei, ikke så mange ved siden av, men Metallica blir EID av Led Zeppelin, Tool, Cake, Rage Against the Machine og mange andre band!

 

 

Men du skal få lov til å digge Metallica, Zephyros. De er jo tross alt bare ute etter pengene dine... De har jo brukt de siste 3-4 årene på å få vekk P2P-programmer. Tid som de kunne brukt på å bli bedre musikere, men men... Lik de du!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...